1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

2.60 ------ 1.5 suomenkieliset ohjeet

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi nicolo1 03.07.2006.

  1. nicolo1

    nicolo1 Member

    Liittynyt:
    03.07.2006
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    voittekko neuvoo miten toi tapahtuu,enkku sen verran kehnoa,kiitos
     
  2.  
  3. mcmopo

    mcmopo Active member

    Liittynyt:
    01.07.2003
    Viestejä:
    1,507
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    Eli en omista PSP:tä joten tämä suomennos on hieman huonsoti tehty (mutta pitäisi saada selvää). Ja toinen ongelma on että (koska en todellakaan tiedä tuosta asiata mitään) en tiennyt välillä onko kyseessä tiedosto ohjelma vai sana.

    [bold]Ja kun teksissä puhutaan YV:stä (yksityisviesti), niin älkää lähettäkö niitä minulle :D. Lähetä ne alkuperäisen tekstin tekijälle (englanniksi) s3a:lle, jolle kiitoset teksitstä kuuluu.[/bold]

    http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/361073

    PS: Teksti on tehty hieman krapulassa joten kirjoitusvirheitä löytyy varmasti.





    Ensimmäiseksi, rullaa alaspäin ja katso ensimmäistä osaa tekstistä jossa on "*"...lue "se osa tekstistä" (Jos et niin saatat rikkoa PSP:si).

    Ennen kuin aloitamme niin tarvitse nämä:
    1. Kärsivällisyyttä...seuraa ohjeita äläkä painele nappeja randomina koska on yksikin väärä asia ja...'takaisin on mahdotonta palata! Ellet osta modpiiriä joka maksaa 100$ US (ja asennuskulut)
    2. Grand Theft Auto: Liberty City Stories (Et tarvitse tätä ikuisesti...Jos et pidä tästä pelistä...vuokraa se latausprosessiin.
    3. Sinun AC adapteri (Se ei ole pakollinen mutta suosittelen sitä varanvuoksi)
    4. PSP joka on versio 2.6 tai sen alle (Kyllä aivan oikein jopa 2.6 mutta syy miksi sanon 2.5 ja enkä niin paljon 2.6 on että olen tehnyt tämän 2.5:lla...eli suoraan sanottuna, minun omalla psp:llä).

    Joten tämä sinun tarvitsee tehdä: (jos tarvitset downgraderin, YV:tä minulle ja lähtetän ne sähköpostiisi) tai lataat tiedostot www.psp-hacks.com (jos minulla ei ole lupaa sanoa nettisivua niin...MODERAATTORIT YV:tä minulle ja editoin nettisivun pois...)

    1. Oletan että sinulla on downgrader (oikeasti kutsutaan downdater) sinun täytyy saada kansio joka on nimeltään 2.50 ja kopioi tämä PSP:n seuraavaan paikkaan: E:/PSP/GAME ("E" korvaa kirjain sillä mikä sinun PSP:si on varattu) (jos sinulla on versio 2.60, teet samalla lailla mutta kansion nimi onkin 2.60)

    2. Ilmeisesti jonkun jolla on 1.5:n pitäisi antaa sinulle tiedosto nimeltä Downdater mutta kun latasin oman Downgrader, sain sen kansioon my download...joten...joten jos sinulla ei ole tuota kansiota, jälleen kerran YV:tä minulle ja lähetän sen sinulle... Joten..sinulla on kopioitu kansio nimelta Downdater sinun muititikkusi juurikansiossa (yksinkertaisesti E: minun tapauksessani...jos sinun PSP:ssäsi on jokin muu kirjain niin korvaa E: sillä kirjaimella)

    3. Boottaa GTA Eloader (jos tarvitset tätä niin, YV:tä minulle ja lähetän sen sinulle..)

    4. Nyt valitset "Downdater Test"

    5. Nyt ruutu on mustana viisi minuuttua ja näet että muistitikkuasi luetaan...

    6.Silloin kun homma on valmista niin sinun pitäisi saada teksti levyä ei pysty lukemaan...(ainakin minä sain) Älä hätäile se on hyvä merkki...nyt resetoi PSP:si...(minun piti tehdä se kahdesti) ja oleppa hyvä!! Sinulla on 1.5!!

    *Mikään tästä ei pitäisi olla laitonta jos olet ostanut PSP:n joka on valmiiksi 2.5 tai 2.6, sen pitäisi olla alle 2.5 sitten sinun pitää jostain syystä päivittää se...tai hieman tarkemmin sinulla ei saisi olla TA-082 Emolevyä (Tarkistaaksesi sen, avaa UMD aseman ja katso oikeaa yläkulmaa vihreään emolevyn osaan...jos siellä on teksti "(en muista, joku plz muitutua minua)" tai mikä tahansa tekti, (ainakin luulen niin) sinä et voi alentaa ja se on varmaa! Ja jos onnistut alentamaan ja haluat olla extra varovainen niin (tämä on huhu) päivitä versioksi 2.00 ja alenna takaisin 1.5...(henkilökohtaisesti en usko että sitä tarvitsee tehdä...)

    P.S.
    Jos on jotain mitä pitäisi lisätä tai editoida niin kerro minulle

    *Kiitokset henkilöille jotka pääsivät PSP:n sydämeen ja kiitokset myös henkilöille jotka tekivät tämän Downgraderin!




    EDIT: Pari kirjotusvirhettä, lisätty päri päätettä/sanaa ja linkki aluperäiseen tekstiin.
     
    Viimeksi muokattu: 04.07.2006
  4. nicolo1

    nicolo1 Member

    Liittynyt:
    03.07.2006
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    oho kiitos ku jaksoit vaivautua.eka viesti täällä ja heti täyttä asiaa eikä mitään vittuilua
     
  5. McGordon

    McGordon Regular member

    Liittynyt:
    28.10.2004
    Viestejä:
    128
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nyt on tullut "Easy 2.5/6 Downgrader" joten kannattaa suosia sitä.

    www.psp-plaza.urli.net
     

Jaa tämä sivu