1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

2.0/2.1 kauittimet hakusessa (max. 100€)

Viestiketju Tulostimet, näppäimistöt ja muut oheislaitteet -osiossa. Ketjun avasi nRT 28.08.2011.

  1. nRT

    nRT Regular member

    Liittynyt:
    22.09.2010
    Viestejä:
    101
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Otsikko kertookin jo oleellisen. Käyttönä musiikki plus elokuvat.
    Allekirjoittanut on kokolailla pihalla kaikesta audiopuolesta, joten asiantuntevat kommentit olisivat tarpeen.
    Pienen googlettelun perusteella näyttäisi siltä että hyvät 2.0 kajarit olisivat varteenotettava vaihtoehto tuossa hintaluokassa. Myös 2.1 -settejä voi silti suositella.
    Tällaisia olen harkinnut:
    Creative GigaWorks T20
    Vai kannattaisiko panostaa vajaa neljä kymppiä enemmän T40 malliin?
    Creative GigaWorks T40
     
  2.  
  3. sidrend

    sidrend Regular member

    Liittynyt:
    21.06.2009
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Creative Gigaworks T20 series ii olen ainakin itse todennut erittäin hyviksi, T40 en ole missään päässyt koekuuntelemaan mutten usko että on ainakaan monen kympin panostuksen arvonen.

    2.1 settiä en lähtisi hankkimaan 100 eurolla, ne subbarit kun on mitä on näin halvoissa.
     
  4. aba120

    aba120 Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    3,564
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Itselläni noi Creatiwe GigaWorks T20
    Noissa on hinta/laatusuhde kohdallaan.

    Hyvät peruskamat jos ei ole tarvista hifistelyyn.
     
  5. nRT

    nRT Regular member

    Liittynyt:
    22.09.2010
    Viestejä:
    101
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hifistelyyn ei ole tarvetta eikä seinänaapureita ole tarkoitus kiusata... Eli sen puoleen T20 vaikuttaisi hyvältä ratkaisulta. T40 näyttäisi olevan T20 yhdellä lisäelementillä puolellaan, joten tuo hintaero on siihen nähden aika raju.
     
  6. sidrend

    sidrend Regular member

    Liittynyt:
    21.06.2009
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Näinhän se on, en itse maksaisi 40e ylimääräistä niistä.
     
  7. nRT

    nRT Regular member

    Liittynyt:
    22.09.2010
    Viestejä:
    101
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Toisaalta: palkka nasahtaa kohta tilille... Molemmat ovat saaneet hyviä arvioita (etenkin T40), mutta varsinaista vertailua ei oikein tunnu löytyvän. Se vähä mitä löytyy väittäisi T40 antavan paremman äänenlaadun pienemmillä volyymeilla kuin T20, mikä olisi näin kerrostalossa erittäin hyvä asia. Nojaa, pitänee tässä nyt pari päivää jahkailla ja päättää sitten kumman ottaa.
     
    Viimeksi muokattu: 28.08.2011

Jaa tämä sivu