1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

"16Gb Fake Ipod", pari ongelmaa :D

Viestiketju MP3-soittimet -osiossa. Ketjun avasi 17thStep 12.12.2009.

  1. 17thStep

    17thStep Regular member

    Liittynyt:
    10.08.2009
    Viestejä:
    157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo, elikkäs ostin tommosen ns. fake ipodin jossa on olevinaa 16gb muistia, en tiiä miten sen muisti hackin saa pois, et se näyttäs oikeen määrän, eli ekana just jos joku osais neuvoo miten sen hackin saa pois? ja sitte tää et ku siirtää musiikkia siihe, ja se muuntaa ne semmoseks ihme tiedostoiks joitte niminä toimii jotain datis/kiina sössötystä nii meinaako se et ylitti oikeen muisti määrän? Apuja, ja muut saman virheen tekijät (eli tuotteen ostajat), kyselkää työki :D:D
     
  2.  
  3. Jomppala

    Jomppala Member

    Liittynyt:
    29.07.2008
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Formatoit sen sun soittimes ja sillo siin pitäis tulla se oikee muistin määrä. Korjatkaa jos oon väärässä.
     
  4. mjp3

    mjp3 Member

    Liittynyt:
    05.04.2004
    Viestejä:
    35
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    erehdyin myös aikoinaan tuohan fake ipodiin (kun halvalla sai Ebaysta) jossa piti olla 8 Gb muisti, mutta todellinen koko 2 gb. Eli mp3:t jotka menee yli tuon 2gb ei toimi. olen formatoinut sen monellakin eri ohjelmalla ja lukenut kaikki mahdolliset keskustelut aiheesta mutta sitä hackia ei saa pois. Kuulemma ainoa keino vaihtaa tuo muistipalikka aitoon esim sun tapauksessa 16Gb kokoon. Lisäksi mulla tuli vielä tuohon "disk error" eli muisti ei toimi enää ollenkaan. Eli kaiken kaikkiaan täysin paska kapistus, eli tee kuten minä: roskiin koko laite ja hanki aito iPod.
     
  5. 17thStep

    17thStep Regular member

    Liittynyt:
    10.08.2009
    Viestejä:
    157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En mie vielä roskiin ainakaa, hommaan rahat takasi, ku ostin huuto.netin kautta nii o mahollista saaha takasi, ku valemainontaa 16gb, ku just jonku 2gb verra menee musaa sisälle, ajattelin kokeilla ku 16gb iPod jotai 300-450e??...
     
  6. Dreamlore

    Dreamlore Regular member

    Liittynyt:
    02.09.2007
    Viestejä:
    1,381
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Mistä noin kalliilla pitää hankkia? Juuri myin oman 16GB iTouchin 140 eurolla pois...
     
  7. 17thStep

    17thStep Regular member

    Liittynyt:
    10.08.2009
    Viestejä:
    157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minkä generationin soitin, en olevinaa löytäny noi halpaa?!?!?!
     

Jaa tämä sivu