1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

1500e kone editointiin ja kevyehköön pelaamiseen

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi kriza 06.04.2019.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. kriza

    kriza Regular member

    Liittynyt:
    04.07.2014
    Viestejä:
    117
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
    Nykyinen 2014 setuppi (amd 8320 ja gtx 760 kaheksalla gigalla ramia) alkaa tökkiä etenkin editointiohjelmissa. After Effectsiä, Lightroomia ja kevyttä 3D editointia Cinema 4D:llä eniten kikkailen, Premiere Prota myös joskus tulee käytettyä.

    Esim. täältä (https://www.pugetsystems.com/recomm...After-Effects-CC-144/Hardware-Recommendations) olen lukenut mitkä prossut otimivat parhaiten AE:n kanssa ja olen päätymässä i7 9700k-malliin ja gtx 1660 ti näyttiksen. Pelaan league of legendsiä ja pubgia full hd resolla et tolla pitäis ainakin ne pyöriä. Eniten kuitenkin editoin after effectsillä että focus koneessa on mahdollisimman hyvät puitteet editointiin. Siksi myös 32gb ramia.

    Tämmöisen setin olen tässä theorycräftänny, mielipiteitä? Etenkin tuo emolevyn valinta mietityttää, eiks noi gigabyten aurokset oo ihan valideja? ja entä toi prossucooleri? Onko toi H7 parempi ku coolermaster 212 evo vai onko käytännössä mitään eroa?
    Saksasta saa n. 1500e saman setin.t

    edit: mainittakoon vielä että nykyisestä koneesta saan ainakin 500gb samsungin ssd:n ja mahdollisesti 1 TB HDD:n. Samsungin SSD on n. 2v vanha, HDD on n. 5 vuotta vanha, uskaltaako sitä enää käyttää vai kantsiiko samalla ostaa uus teran kovo? Kuvien ja videoiden säilyttämiseen tarviin paljon tilaa.

    [​IMG]
     
    Viimeksi muokattu: 06.04.2019
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu