1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

100e näyttis 2v vanhaan koneeseen

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi OlzuP88 02.05.2012.

  1. OlzuP88

    OlzuP88 Member

    Liittynyt:
    13.11.2010
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    jooh eli vanha näyttis sytty tuleen tossa. Joku radeonin X700SE väliaikanen jonka olin laittanu kii, kun edellinen hajosi. Alunperin oli siis Geforce 8800GTS. Kokonaan uutta konetta en tartte mut tulevat julkasut esim Diablo 3 olis kiva päästä pelaamaan. Poweri on antec sonata 3:n kopan messissä tullut 500W ja emo Asus P5K. Core 2duo 2,66Ghz ja loput tiedot on muistaakseni sigissä..

    Budjetti on max 100e ja oli pakko kysyä ku en tosta powerista oo varma vaikka muutamat viestiketjut täältä luin.
     
  2.  
  3. SPJ75

    SPJ75 Regular member

    Liittynyt:
    23.02.2010
    Viestejä:
    437
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    GTX460 1Gb käytettynä.
     
  4. DjZorlag

    DjZorlag Regular member

    Liittynyt:
    17.06.2011
    Viestejä:
    765
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tai Radeon 5770, 6770, 5850 tai 6850. Kattele esim. murosta, huudosta tai täältä afterdawnista. Poweri riittää ja toivottavasti se myös kestää.

    Entäs prossun kellotus? Nämä satasen näyttikset alkaa olla jo aivan siinä rajoilla että kannattako kun prossu on tuon tehoinen.
     
  5. OlzuP88

    OlzuP88 Member

    Liittynyt:
    13.11.2010
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo kellottas jos osais ja vaikka perehtyisin niin luulen et tekisin sen kuitenkin perseelleen.. kyllähän noista löytyy, muropaketista varsinkin käytettyjä näyttiksiä. Mutta mun mielestä tällä mun kokoonpanolla saa vielä pari kolme vuotta elinikää tolla uudella näyttiksellä, kunhan se ja muut komponentit kestää. Edellyttäen tietty ettei ihan kovimpia vaatimuksia vaativia pelejä rupee pelailee. Mutta esim tommoseen diabloon riittääs tollanen näyttis ihan hyvin :)

    Miten muuten toi näyttis oikeesti sytty tuleen? Eikö niissä oo mitää suojaa ettei noin pääse tapahtumaan. Onneks ei oo enää pitkää aikaa ollu tapana jättää konetta päälle töitten ajaks..
     
  6. -AfterLife-

    -AfterLife- Regular member

    Liittynyt:
    05.04.2012
    Viestejä:
    271
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  7. Axu_

    Axu_ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    14.10.2008
    Viestejä:
    9,819
    Kiitokset:
    239
    Pisteet:
    143
    Uusista korteista 6770 hakkaa tuon samaan hintaan kuus nolla. Hyviä käytettyjä vaihtoehtoja tulikin jo ylempänä.
     

Jaa tämä sivu