Itelläni just samanlainen kone mutta jotain pientä eroa voi olla.. ja on 32-bit vista en mä silti menis sanoo että tää tarvii 64-bit mutta kivempihan se ois
En jaksa nyt tarkemmin etsiä, mutta katso vaikka valikkosi kautta Järjestelmän tiedot, niin huomaat, että 32-bit Vistasi on tunnistanut n. 3 gb muisteistasi. Lisäksi kun selaat parit topicit läpi vaikka haun avulla löydät saman jutun. Joku vahvistakoon, jos et vieläkään usko.
Kyllä siihen koneeseen saa änkee vaikka sen 4 Gt muistia, mutta 32 Bittinen kun ei käytä siitä sitten kuin sen maksimin 3.2 Gt. Ei se 64 bittinen ole pakollinen, mutta jos haluat kaiken sen muistin mistä olet maksanut käyttöön joudut hankkimaan 64 bittisen käyttiksen. Jossain murossa tais olla infoo siitä, mutta googlella ei löytäny mitään.
Kiitos kaikille auttaneille! Paketti taitaa siis olla aika lailla tuossa. Oletteko sitä mieltä, että tuolla paketilla pyörisi uutuuspelitkin, kuten Crysis? Vai pitääkö näytönohjainta vielä parantaa, jotta pelit eivät tökkisi?
Ja jos ehdotatte jonkun osan vaihtamista, kertokaa miksi ja heittäkää linkki, josta kyseinen tuote löytyy! =)
Ekaksi sanon: Sori offtopic! ja toiseksi tää näyttää tosiaan käyttävän vaan 3,2Gt muistia.. oon luullu että noi 700mt lähtee vistan takia mutta ilmeisesti ne lyhennetään vasta tuosta 3,2gt:n jälkeen.. :S
Toisaalta, onko sinulla ikinä loppunut tuo 3.2gt kesken? Tuskin. Sitten, kun loppuu, voit vaihtaa 64-bittiseen.
Itse ainakin pistäisin samantien uutta konetta ostaessa 2*2gb:n kampaa. Hintaeroakaan ei olisi paljoa. 2gb+1gb vaikuttaa jotenkin oudolta ja 1gb*3 ei mene dual channeliin.
Eli 16Gt Vistasta sen verta että 32bit ja 64bit on saman hintaisia ainakin home premiumin osalta. Jos nyt haluaa 3Gt sitten koneeseen niin laittaa vaikka 2x1Gt ja 2x512Mt niin toimii DC:ssä?