1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

1.3.4 Loistaa punaisina

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi pIrKkIs 23.05.2007.

  1. -nick-

    -nick- Guest

    älä nyt ihmeessä konetta avaa jos siinä takuu on, sen jälkeen melkosta arpapeliä että meneekö takuusta läpi jos sinetti on korkattu. ei se putsailu noille koneille auta paskan vertaakaan.
     
  2.  
  3. Mokkisss

    Mokkisss Member

    Liittynyt:
    21.12.2007
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Oon lukenu noita juttuja , punasten valojen kirouksesta. Sen kun soitat Microsoftille , kertoo että pistää postissa tulemaan tai joku suomalainen jannu tulee hakemaan ... Useinkin boksi saattaa matkata Saksaan , jossa korjaavat / lähettävät uuden tilalle , pari peliä mukana... Kuulin jonku jutun että joku oli laittanu boksin Microsoftille , tuli takas puolen vuoden jälkee 5 pelii mukana ja vuos liveä...

    PS. Kiitti hei noista kuumennus-kikoista , helpotti:)
     
  4. -nick-

    -nick- Guest

    punaisia valoja koskee 3 vuoden takuu, ups:n jamppa tulee hakemaan paketin kotiovelta ja palauttaa sen myös kotiin. yleensä antavat kuukauden liven mukaan mutta pelejä ei kyllä tule jollei niitä tajua pyytää ja siinäkin oli joku tietty aika oliskohan 4 viikkoa ollut ennen kun pelin mukaan antavat. itsellä mennyt pari poksua huoltoon ja viimeisellä kesti huolto pauttiarallaa 7 viikkoa ja sain kolmesta pelistä valita yhden, ja nämä pelithän eivät ole mitään uusinta uutta mitä siellä tarjoavat. yleensä korjaavat vain sen vanha, jos käy tuuri niin saa tuliuuden raudan miten minulla kävi viimeksi.
     
  5. easton94

    easton94 Regular member

    Liittynyt:
    06.05.2005
    Viestejä:
    284
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo nyt on laite lähetetty huoltoon. Toivotaan että vika saadaan korjattua.
     
  6. NHL

    NHL Regular member

    Liittynyt:
    12.03.2008
    Viestejä:
    158
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse sain toimimaan tolla pyyhe kikalla. Pidin 20min Pyyhkeiden alla
     
  7. Ace_365

    Ace_365 Regular member

    Liittynyt:
    17.07.2006
    Viestejä:
    456
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Towel trick on väliaikainen ratkaisu, ikävä kyllä ennemmin tai myöhemmin nuo 3 punaista valoa syttyvät uudelleen.
     
  8. NHL

    NHL Regular member

    Liittynyt:
    12.03.2008
    Viestejä:
    158
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    sain joten kuten toimimaan kun purin ja puhdistin koko koneen mutta pelejä ei pysty pelaamaan koska kun yrittää pelata junttaa ekaan lataukseen. Oisko neuvoo
     
  9. Ace_365

    Ace_365 Regular member

    Liittynyt:
    17.07.2006
    Viestejä:
    456
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuo jumiminen johtuu juurikin tuosta GPU:n ja CPU:n huonoista liitoksista emolevyyn. Tähän auttaa X-Clamp Fix.
    Voit tietysti yrittää kiristellä varovasti niitä X-Clamppien Torx-ruuveja ja kuumennella siilejä kuumailmapuhaltimella, mutta pahimmassa tapauksessa alkuperäiset X-Clampit vain taivuttavat tuota emolevyä vielä enemmän.
     
  10. unknown7

    unknown7 Regular member

    Liittynyt:
    01.04.2006
    Viestejä:
    393
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    laitanpa tähän ketjuun jos joku jaksais vaikka vastata, eli boxiin ois tarkotus firmis vaihtaa ja oon lukenu tuota krypt0n:in sivua jossa ohjeita modifoinnista, onko luotettava? vai onko parempi sivu esim xhackerbox? tai tdubel? joo vastailkaa jos jaksatte
     
  11. Amstrad

    Amstrad Regular member

    Liittynyt:
    10.08.2007
    Viestejä:
    210
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen IRCNetissä paljon yhteydessä kRypt0niin ja ihan luotettava jätkä se on. XHB:stä saat lähes samat ohjeet kun kRypt0niltakin, koska kRypt0n on XHB moderaattori.

    tdubelin ohjeita en menisi kokeilemaan.
     

Jaa tämä sivu