1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Älkää nyt hyvät ihmiset sony boikottiin!

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi pclekuri 31.08.2007.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. pclekuri

    pclekuri Regular member

    Liittynyt:
    30.11.2005
    Viestejä:
    311
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mä en ymmärrä miten noin menestynyt firma voi olla noin ahne kaikkiin peleihin ne yrittää tunkea rootkit paskaa usb tikkuihin sielä on väärät ihmiset päättämässä kun Raha "money is the cream" ratkaisee oikeesti älkää nyt ostako sitä 1790€ maksavaa taulu telkkaria sonylta. En ole ostanu sonyltä moneen vuoteen mitään mutta alkaa ärsyttää tollanen firma joka myy niin yli hintaan verrattuna muihin kuluttajat tietysti maksaa "mahtavasta sonyn laadusta" joka on samaa paskaa mitä ihan muutkin myy tai ei ny ihan kaikki mutta kuitenkin perus tunnetut merkit en siis ny väitä että ps3 olisi ihan susi varmasti hintasta väärti mutta on sekin kyllä hieman "yli hintainen" Älkää antako SONYN MÄÄRÄTÄ!
     
  2.  
  3. janrei

    janrei Member

    Liittynyt:
    07.08.2007
    Viestejä:
    35
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ok............../ hohhoijaa.............
    Mitäkohän pahaa Sony on sulle tehny..?

    Kyllä itse maksan mieluummin merkkitavarasta muutaman satasen enemmän, että saa toimivan laitteen, huollon ja takuun kuin sitten että ostan jonkun "copio" töllön jossa takuuuta ei tunneta ja käytettävyys on tasoa vuosi 1988....
    Toki tiedän että pääasiassa telkut tulee samoilta tehtailta, mutta ns. halppis telkut ei ole kasattu niistä parhaista osista ja komponenteista.
    Muistakaa hyvä sääntö; "koyhällä ei ole varaa ostaa halpaa..." ;)
    PS3=arvokas, toki. Kaikin puolin hyvä laite, kyllä!!! Hintansa väärti, helposti!


    Ei mua aiankaan harmita tippaakaa LG 42" + Sony PS3 + Sony kotiteatteri ollenkaan =)
     
    Viimeksi muokattu: 01.09.2007
  4. icedaemon

    icedaemon Regular member

    Liittynyt:
    04.04.2002
    Viestejä:
    389
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sony on boikotissa, toivottavasti paska menee konkurssiin!
     
  5. Kaakatus

    Kaakatus Regular member

    Liittynyt:
    29.06.2005
    Viestejä:
    1,776
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Testit osoittavat, että Braviat ovat niitä parhaita, että tuskin sitä muutakaan tulee ostettua. Itse en boikottilinjalle lähde, sillä joka firmalla on omat hiekkoutensa ja vahvuutensa. Sonylla heikkoutena on kuluttajien kaltoin kohteleminen mutta vahvuutena laatu monissa tuotteissa.
     
  6. firece

    firece Regular member

    Liittynyt:
    11.01.2006
    Viestejä:
    589
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26

    Itse olen aivan samoilla linjoilla.mielestäni sony on yksi luotettavimmista merkeistä vaikka jokseenkin ylihintainen.
     
  7. LaLLi80

    LaLLi80 Senior member

    Liittynyt:
    23.11.2003
    Viestejä:
    5,010
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Sonyllä on paljon hyviä tuotteita, mutta kyllä ne jaksaa sitä paskaakin tuputtaa ihmiselle. Eipä tota tarvii boikotoida kuhan ei osta sitä roskaa.

    P.S. Olipas inhottavan hankalalukuista tekstiä. Vaikka sitä kirjoitetaan kiihkossa niin voisi vähän edes muotoilla tekstiä luettavammaksi.
     
  8. Datamies

    Datamies Guest

    kuka väittää et sony määrää??ei sen tuotteita tarvii ostaa...ja oon vielä samaa mieltä janrein,firecen ym kanssa et sonyn tuottee kuuluvat laadukkaimpiin...pclekuri sun on ihan turha tulla tänne boikkottejas mainostaan!!
     
  9. pclekuri

    pclekuri Regular member

    Liittynyt:
    30.11.2005
    Viestejä:
    311
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    --

    kiihko sulla on housuissa! ehkä vähän innostuin kijottaan mut sony on vaan paska niin se on kokemuksesta vaan tiedän.Jos ostat sonya nii osta ei mua haittaa älkää ottako herneitä nenään

    --

    älä sä pelle tuu mariseen mä boikotoin jos mua huvittaa apis älä itke sielä
     
  10. soulcry

    soulcry Member

    Liittynyt:
    16.08.2007
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    IBTL.

    Aivotonta toimintaa.

    Sony > X
     
  11. Datamies

    Datamies Guest


    tollaset mulkut winee aina jtn tollasta....ei ketään kiinnosta lukee sun boikkottejas...v**un apari!!
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 03.09.2007
  12. illdozer

    illdozer Member

    Liittynyt:
    09.04.2005
    Viestejä:
    74
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Uskomatonta tekstiä Pclekurilta. Meinas alaleuka mennä sijoiltaan kuin luin nuo kommentit. Eihän kukaan ota tosissaan yhtäkään ehdotustasi jos noin alat mesoamaan. Järki käteen.
     
  13. Jannejt

    Jannejt Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    5,045
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    menipä fiksuksi tämäkin ketju...
     
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu