Äänikorttia ostamassa.

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Virus88 12.06.2006.

1. hanMIES85

hanMIES85 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ööh.. siis kunnon kaiuttimilla tarkoitan oikeita kotiteatteri kaiuttimia ei mitään creative/logitech purkkeja...koska budjetti ei niin suuri ole niin huippu kuulokkeet olisivat hyvä vaihtoehto tyyliin http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=20088 ja ostat vaikka 2 parii ni voitte kattoo kaverin kaa leffoja :)

Viimeksi muokattu: 14.06.2006
  2.  
  3. Juffeo

Juffeo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    suositteletko tosissasi 300 € kuulokkeita x)
    Mä suosittelen sulle mökille tätä yksilöä: http://www.rolls-roycemotorcars.com/

@Virus88 Mieti vielä tilaa missä käytät ja sen mukaan valitse viritelmät. Pieni tila vaatii pienet laitteet, ja isoon tilaan voi sit jo heittää mitä vain.

4. hanMIES85

hanMIES85 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    hyvät kuulokkeet palvelee hyvin pidettynä helposti yli 10 vuotta mutta samaa ei voi sanoa mistään tietokoneen komponentista. mietippä sitä ainstain x) ps:eek:n noita jo 2 kpl jää-autoina liian hitaita omaan makuun

5. Virus88

Virus88 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No tän tilan suhteen on nyt näin:

Nyt alkuu se tulis mun omaa huoneesee (ei nyt mikää kartano mut noi creativen kajarit on vetetty ympäri huonetta) Ja kun sitten joskus harmaassa tulevaisuudessa muuta omaa kämppää sen uuden koneen kaa ni sit ne tulee (toivottavasti) olohuoneesee :D

Mut oon miettiny et jos siihen uutee koneesee saattaa tulla 7.1 kajarit. tiedä sitten mitä keksii.

Mutta nyt ne tulee siis yhtee huoneesee, ja kone on kii telkkarissa jonka kautta katon leffa yms.

Eli en oikeestaa tarvi kuulokkeita vaan sen kortin. ei oikee budjetti riitä 4 kaverille kuulokkeita kustantaa. :D

Koska kone on oikeestaa tän koko huoneen melkeimpä ainoo medialähde ni kannattaa se nyt sit ääneenkii panostaa. Koneella katon leffat, kuuntelen musaa, pelaan, joten eikö kortti olis parempi varsinkii jos kattoo esim. monen kaverin kaa leffaa.

Mutta onko tuo sellainen kortti sitten joka ei vanhene about 2-4 vuodessa pahasti sillee että sitä on vielä sittenkin hyvä käyttää koska mitä nyt olen pikkuisenkaan katsastellut niin noita äänikortteja ei hirveästi ole tullut uusia. Voin toki olla pahasti väärässäkin.

Viimeksi muokattu: 15.06.2006
  6. chaos.a.d

chaos.a.d Guest

Itse käytin ennen juuri integroitua,ja hyvähän se on......jos ei tiedä paremmasta ;)Mutta eroa on kuin yöllä ja päivällä uskoo ken haluaa.

Jaa tämä sivu