1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Äänet ei kuulu

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi janee 16.03.2009.

  1. janee

    janee Member

    Liittynyt:
    16.03.2009
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Läppärini kaiuttimet lakkasivat yhtäkkiä toimimasta, eilen toimi, tänään ei. Ääni kyllä "soitetaan" mutta mitään ei kuulu. Kokeilin äsken kuulokkeiden kanssa ja niiden kautta ääni kuuluu. Missä mahtaa olla vikaa?
     
  2.  
  3. juuSOS

    juuSOS Regular member

    Liittynyt:
    27.09.2006
    Viestejä:
    751
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ensimmäiseksi tulisi mieleen että on kärähtänyt piiri/johdot/kajarit. Jos kerran kuulokkeilla toimii kunnolla.

    Itse kun kerran testasin (ihan kokeilumielellä :D) erään Asuksen kaijuttimia niin eipä tarvinnut paljon watteja lisäillä kun molemmat kajarit samanaikaisesti paukahtivat...
     
  4. janee

    janee Member

    Liittynyt:
    16.03.2009
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Volyymeja tuli kyllä hieman huudateltua, joten ehkä siis siinä syy. Kannattaako ruveta korjauttamaan, onko iso/kallis operaatio?
     
  5. juuSOS

    juuSOS Regular member

    Liittynyt:
    27.09.2006
    Viestejä:
    751
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No jos vaan tee-se-itse henkeä löytyy niin koppa auki ja jotkut uudet kaijuttimet vanhoihin johtoihin, korjaamolle en ainakaan itse kannettavaa veisi kun maksaa varmaan aika paljon.

    Kannettavissa on aina p*ska soundi johtuen läppärin pienestä koosta jolloin on huono akustiikka.

    Kannattaa hankkia varmaan jotkut minikaijuttimet joita saa parilla kympillä.
     

Jaa tämä sivu