1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

µTorrentin portin aukaisu

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Mezme 01.06.2009.

  1. Mezme

    Mezme Regular member

    Liittynyt:
    21.02.2006
    Viestejä:
    119
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli routerina Linksyssin WRT54G ja juuri olen muuttanut kerrostaloon, jossa kiinteä netti kuuluu asuntoon.

    Ongelmana on se, että minun pitää ohjeiden avulla määrittää IP-osoitteet ja maskit sun muut. Toki onnistuu, mutta en pääse käsiksi enää millään routerin asetuksiin. Normaalisti olen tuolla perus 198.168.1.1 sarjalla niihin päässyt käsiksi, mutten nyt enää tiedä mitä pitäisi käyttää? Jos laitan koneen määrittämään automaattisesti kaikki yllämainitsemani aseutukset sun muut, niin tuo numerosarja kyllä avaa routerin asetukset, mutta nettiin on turha yrittääkään.

    Olen siis offline-tilassa(eli automaattiset asetukset, ei yhteyttä) käynyt laittamassa routerin NAT:ista portin auki µTorrentille ja sitten mennyt onlineen(itse määritetyt asetukset, yhteys on), mutta tuon portin kun laitan verkkovelhoon niin kertoo ettei ole auki.

    Miten saan siis µTorrenttia varten yhden portin aukaistua?
     
  2.  
  3. NUIJJA

    NUIJJA Active member

    Liittynyt:
    12.01.2005
    Viestejä:
    4,410
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66

Jaa tämä sivu