1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

µtorrentin jakajat

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Deathly 02.11.2011.

  1. Deathly

    Deathly Member

    Liittynyt:
    02.05.2011
    Viestejä:
    99
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    µtorrentilla joskus ladatessa ärsyttää se kun on paaaljon jakajia ja sitten mun koneeni yhdistyy vain muutamaan kymmeneen.. Nytkin on jakajia yli 21000 ja yhistyy vaan 25 jakajaan. Onko tää normaalia vai voiko ohjelman asetuksia muuttamalla esim saada parennusta aikaan? Apujaa,plz?
     
  2.  
  3. Make_72

    Make_72 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2007
    Viestejä:
    1,666
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    tää kyllä kuuluis tonne p2p puolelle,mut vastataan nyt,siellä µtorrentin asetuksissa on kaistankäyttö ja jonot välilehdet,niissä nostat niitä lukuja.
    jos oikeessa alareunassa on vihree pallo niin et voi paljoa muuta itse tehdä.
    voit myös halutuille torrenteille laittaa kaista varauksen korkeaksi klikkaamalla sitä torrenttia hiiren oikealla ja sieltä löytyy kaistan varaus.

    *modedit saa näitä raportoida jos ovat väärälle alueelle eksyneet ;) - Betrayed*
     
    Viimeksi muokattu: 04.11.2011
  4. Deathly

    Deathly Member

    Liittynyt:
    02.05.2011
    Viestejä:
    99
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Okei. Onko jotain hyvää ylärajaa että miten isoon numeroon luku tuolla setukissa jättää? Nyt siellä on mulla monessa kohtaa 2000. Ja uattaako se sen enempää vaikka kuinka lukuja suurentaisi noinkin paljon?
     
  5. Make_72

    Make_72 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2007
    Viestejä:
    1,666
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    ei kai siinä mitään rajaa ole,mutta kannattaa vähän miettiä et kannattaako sinne laittaa mitään 2000 jos kaista on vaikka 1 megan eli kaistasta kiinni.
    muista myös jakaa jos lataat.
     
    Viimeksi muokattu: 02.11.2011
  6. Deathly

    Deathly Member

    Liittynyt:
    02.05.2011
    Viestejä:
    99
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ookei. Aivan. No eipä mun netti tällähetkellä oo kun parhaimmillaan semmoset 10Mbit/s.... Soneran nopeustesti näytti äskön 6.97mbit/s. Osaatko sanoa minkämoiset numeroinnit olisivat nyt kohdallani tehokkaimmasta päästä?
     

Jaa tämä sivu