1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Panan DMR-E50 / DVD-R-kopio

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi TimM 02.06.2004.

  1. TimM

    TimM Member

    Liittynyt:
    02.06.2004
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olisi tällainen kysymys, että onko ylipäätään mahdollista tehdä näin laitteistollani :

    -DVD-videotallennin Panasonic DMR-E50
    -tietokoneessa tallentava DVD-asema LG GSA-4081B (tukee DVD-RAM-levyjä)
    -polttosofta NERO 6.3.0.0
    -käyttämäni DVD-R aihiot TDK 4x


    Tallennan ensin tv:stä ohjelman Panasonicin omalle DVD-RAM-levylle.
    Sen jälkeen kopioin Nerolla TDK-R:lle koko em. RAM-levyllisen.
    Imagen poltto onnistuu hienosti, ja levy on luettavissa ja katsottavissa tietokoneessani (softalla powerDVD 5).
    MUTTA EI Panasonicin DMR-E50:ssä. Ilmoitus on: unsupported. Vaikka image on ihan ok, ja tuki pitäisi -R:lle olla kunnossa.

    Kun nauhoitan tv:stä suoraan TDK-R:lle , niin homma on kunnossa ja näkyy ok.
     
  2.  
  3. n_r

    n_r Regular member

    Liittynyt:
    01.03.2004
    Viestejä:
    908
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En itse ole hirveästi noihin RAM levyihin ja etenkään pöytätallentimiin tutustunut, mutta voisiko kyseessä olla se, että RAM levylle tallennettu tieto on hiukan eri "formaatissa" kuin R-levyille tallennettaessa. Kun kopioit RAM-imagen R-levylle, niin tuo pöytäsoitin huomaa eron median ja formaatin välillä? Softaplayerit eivät ota niinkään kantaa noihin asioihin.

    Olen nimittäin törmännyt kerran ongelmaan jossa "show" oli tehty tuollaisella RAM-levylle tallentavalla pöytäkoneella ja sain imagen jonka sitten poltin DVD+R levylle ja toimi OK PC:ssä mutta ei DVD-soittimessa. Tuon levyn VIDEO_TS hakemistossa oli muistaakseni jotain extraa sekä joku muu ylimääräinen hakemisto. Poltin uudestaan vain ne normaalit .bup, .ifo ja .vob tiedostot VIDEO_TS hakemistossa ja sitten levy toimi OK.
     
  4. tumppa

    tumppa Member

    Liittynyt:
    04.11.2003
    Viestejä:
    90
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Viimeksi muokattu: 03.06.2004
  5. n_r

    n_r Regular member

    Liittynyt:
    01.03.2004
    Viestejä:
    908
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    OK eli tuossa on jo päätekin ihan eri kuin mikä tuossa minun image tapauksessani. Siinä ne jo oli VOB/IFO/BUP tiedostoina.

    Mutta näyttää tuo TMPGEnv DA olevan aika peli. Olen sillä jo yhden DVD-R levyn korjannut kun siinä oli audioraita hiukan epämuodostunut.
     

Jaa tämä sivu