Millaisia tuloksia olette teidän korteilla saanut tuolla ohjelmalla? Omani oli 7500 ja en oikein tiedä onko hyvä vai huono kun ei ole mihin verrata... Jos huono niin mikäköhän pielessä kokoonpanossa?
Olen ihmetellyt, kuuluuko tällä kokoonpanolla saada 3dMark06:sta alle 14000 pistettä? Ks. allekirjoitus. Edit: niin ja näyttiksen ajurit on uusimmat.
Tarkotus ois, kunhan saan ton Vendetta kakkosen hankittua, ei uskalla vakiocoolerilla kauheesti revittää
Kiitos tiedosta. En tiedä mikä mun kokoonpanossa mättää kun oli niin huonot pisteet...? Se oli 3Dmark_06. Lopussa kyllä meni lämmöt liiankorkeeksi mut en tiedä paljon se vaikuttaa...
Täytyy sanoa, että tuon toisen threadin ensimmäinen viesti jonka jälkeen pari oli "Kova kaveri" veti hymyn kasvoille. Niin se teknologia muuttuu vuosien varrella
Vanhalla koneella (Amd Athlon 64 2,4Ghz, GF6800, 2GB DDR400) sain 3dmark06:sta jotain 1900 pojoa. Näin vertailun vuoks ajattelin laittaa, kone on n. 4 vuotta vanha. Vähän on kehittyny
Juu se olikin vantage millä kokeilin ensin ja sain sen rapiat 7000pts Mut 06 kokeilin äsken ja nousi 10900pts Riittää mulle tuolla sigun prosessorilla.
Ei ihan 12 000 3DMark06 sigun kokoonpanolla (muistien asetukset oli hakusalla) Kaikki muut default säädöissä. Ajurit Catalyst 8.10 http://service.futuremark.com/compare?3dm06=8623179