1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Vision VDC4600 tiedostojen siirto PC:lle

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi jayers 13.10.2007.

  1. jayers

    jayers Member

    Liittynyt:
    13.10.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen onnistunut siirtämään tiedoston PC:lle. ProjectX:lla pitäisi
    käsitellä tiedosto DVD-authorointia varten. Ongelma on kuitenkin siinä
    että tekstityksiä en saa millään toimimaan. Tiedosto on nauhoitettu Canal+:lta ja siinä on tekstitykset kun katsoo digiboksilta. Katoaako tekstitykset, kun se siirretään PC:lle?
    Vai onko vika projectX:n asetuksissa? Video ja ääniraita tulevat, mutta tekstitys jää puuttumaan. Olen noudattanut ohjeita, miten tekstityksen saa mukaan.

    Tällaista erroria tulee:
    > export format: sup
    -> temp. file: The Break-Up.sp (332 bytes)
    Subpicture PTS: first packet 04:51:01.004, last packet 04:51:01.004
    Video PTS: start 1.GOP 03:42:20.802, end last GOP 10:12:58.038
    -> adjusting subpicture at video-timeline
    -> source is DVB Subtitle...
    0 subpictures written...

    summary of created media files:
    .Video (m2v): 135290 Frames 01:30:11.600 'D:\siirrettävät digiboksi\The Break-Up.m2v'
    Audio 0 (mp2): 225483 Frames 01:30:11.592 0/1/94288/0 'D:\siirrettävät digiboksi\The Break-Up.mp2'
    => 2 026 978 640 bytes written...
    -> we have 80645 warnings/errors.

    Tästä saa käsityksen, että subtitlet on mukana tiedostossa, mutta en saa niitä erilliseksi tiedostoksi. Olen kokeillut eri vaihtoehtoja presettingseissa, mutta aina sama lopputulos.
     
  2.  
  3. arskaxx

    arskaxx Active member

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    1,056
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mikä tommonen 4600 on (4400 uusissa kuorissa ?) ?

    Eikö nuo Canal+ tekstitykset tule teksti-tv:stä eli oletko ProjectX:n asetuksiin laittanut oikean teksti-tv sivun 699 ?

    Tuosta Medion 4400 ketjusta saattaa löytyä jotain vinkkejä.
    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/17/218370
     
  4. jayers

    jayers Member

    Liittynyt:
    13.10.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nyt sain tekstitkin mukaan. Authoritointikin onnistuu, mutta kun yrittää
    avata saatuja tiedostoja DVD-shrinkillä tulee, seuraava virheilmoitus:

    DVD-shrink encountered an error and cannot continue. Programming error-expection occurred.

    Authoritoinnin olen tehnyt DVDAuthorGui:lla ohjeiden mukaan. Jos saatuja .vob tiedostoja yrittää katsoa esim.media playerilla, kuva pätkii ja sekoilee pahasti, eikä tekstejä näy.
    Eikä DVD-shrinkillä saa poltettua.

    Onkohan jossain kohtaa vielä väärä asetus? Onko joku onnistunut visionilta siirrettyjen tiedostojen poltossa kunnolla?
     
  5. jayers

    jayers Member

    Liittynyt:
    13.10.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nyt PJX:lla käsitelty video toimii hyvin. Käytössä oli aluksi vanha versio, nyt uudemmalla olen saanut toimiin.
    Tekstitkin tulevat hyvin .srt tiedostoksi.
    Ongelma on että en siltikään saa tekstejä toimimaan kun authoroin ja poltan levyn. Vaikka lisään tekstit ihan oikeaoppisesti dvd-author guidella niin silti ei toimi. Muuten levy toimii 100% eli äänet ja video loistavasti syncissa. Kun notepadilla katsoo .srt tiedostoa, siellä on oikeat tekstit. Eli mikähän asetus nyt on pielessä?
     
  6. jayers

    jayers Member

    Liittynyt:
    13.10.2007
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tähänkin kysymykseen löytyy varmaan jo vastaus, mutta
    onko mahdollista siirtää PC->Vision raakatiedostoa takaisin? Jos ei vielä nyt niin tuleekohan semmoinen ominaisuus uudemmissa softissa? Olisi äärettömän kätevää.
     

Jaa tämä sivu