1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Onko Sony Ericsson Xperia Neo V hyvä älypuhelin?

Viestiketju Sony Ericsson - Keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Kuvaputki 26.02.2012.

  1. Kuvaputki

    Kuvaputki Member

    Liittynyt:
    12.11.2011
    Viestejä:
    71
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hei kaikki! Onko kenelläkään kokemuksia millainen puhelin toi Xperia Neo V on? Onko hyvä ja toimiiko ilman valikkojen ja yms. pätkimistä? ja sitten tuosta 320MB:n sisäisestä muistista, eli riittääkö tollanen mihinkään jos lataa ohjelmia Android Marketista? Onko tuo 320MB:n muisti sitä ROM-muistia ja käyttääkö sovellukset ja itse käyttis tuota muistia yhteisenä? Jos käyttää niin miten Sony Ericsson voi tollaseen tehdä Android 4.0:n? :O Olen lukenut että tuohon tulee maalis-huhtikuun aikana Android 4.0 päivitys. Kamera vaikuttaa hyvältä, jopa paremmalta kuin normaalissa Xperia Neo:ssa vaikka onkin 5 megapixeliä, koska sillä saa kuvattua HD-videoita STEREOÄÄNELLÄ, toisin kuin 8 megapixelin Xperia Neo:ssa, jolla tulee videota monoäänellä. Onko akku erillinen vai sisäänrakennettu tuossa Xperia Neo V:ssä? Minkä takia puhelin on noin halpa, alle 300€? Haluan tietää tästä luurista varmuuden vuoksi mahdollisimman paljon, jos tulee tollanen hankittua. Kyseinen puhelin näyttäisi olevan ihan uusi, koska se tuli viimevuoden lopulla.
     
  2.  
  3. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Siinä on kyllä turhan pieni sisäinen muisti.. Sisäistä muistia kanattaa olla vähintään 1 Gt...
     
  4. Kuvaputki

    Kuvaputki Member

    Liittynyt:
    12.11.2011
    Viestejä:
    71
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Okei.. Käyttääkö sovellukset ja itse Android tuota samaa 320MB:n muistia yhteisenä? Jostain olen lukenut että muistia on 1GB:n verran, mutta käyttäjälle olisi ohjelmia varten 320MB:tä, mutta ei sitä tiedä pitääkö toi paikkaansa.
     
    Viimeksi muokattu: 27.02.2012
  5. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Se 320 MB tarkoittaa puhelimen sisäistä muistia... ( Siis sitä mihin kaikki sovellukset asentuvat). Puhelimessa on 512 MB RAM muistia. Sisäistä muistia voi toki laajentaa erillisellä muistikortilla joka 32 GT asti...
     
  6. Kuvaputki

    Kuvaputki Member

    Liittynyt:
    12.11.2011
    Viestejä:
    71
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Okei ja se Android käyttis on jossain toisessa muistissa asennettuna? MicroSD muistikortilla voi tosiaan laajentaa muistia, mutta sitten taas osa ohjelmista ei ehkä asennu kortille. Itselleni riittää mainiosti toi 320MB:n muisti, koska en lataile niin paljoon kun vain tärkeitä ohjelmia joita tattee. Jos Sony aikoo lisätä Android 4.0:n tuohon malliin niin onhan se käyttis sitten varmaan jossain isommassa muistissa, tuskin 4.0:aa mahtuu 320MB:lle.
     

Jaa tämä sivu