Niin tarttis nyt apuja siihen gtx 470 et sais tuon 1.212v MODE-EDIT: Muutettu ketjun otsikkoa hieman paremmaksi t. Jouko?
Ku meinaan että näin kovaa vaivaa en itse kyllä näkisi 5-10fps nostoissa ja näyttiksen lämpenemisessä=tuuletin huutaa. Mutta asiaan. Tässä on vähän apuja joita kopsasin internetin puolelta. To enable the unofficial overclocking in this version it is necessary to edit the MSIAfterburner.cfg file located in the installation directory of AfterBurner (typically Program Files (x86) MSI Afterburner): You need to alter the following: Seek UnofficialOverclockingEULA field and add following text: I confirm that I am aware of unofficial overclocking limitations and fully understand that MSI will not provide me any support on it Set UnofficialOverclockingMode to 1 to keep PowerPlay active (may not work on old ASICs), 2 to traditionally disable PowerPlay or to 0 to temporary disable unofficial overclocking path Lisäks sun pitää mennä afderburnerin optionsseihin ja enabloida volttien nosto. E: joo, pitemmän tutkiskelun jälkeen tuo nostaa vain AMD korttien max kellotaajuuksia :3 Ei tullu omalle 6870 voltteja avatuiks mutta nyt voin nostaa gpuun kellot 1500mhz asti >D BTW sain oman 6870 kellottumaan 1000/1150 1.2voltilla jotka oli vakiona.
kuinka avuttomaksi luulit tottakai olen afterburnerista ottanu voltit käyttöö mutta max 1087 tarttis sen 1212
Topicissa sanotaan "Niin tarttis nyt apuja siihen gtx 470 et sais tuon 1.212v " Minä yritän neuvoa parhaani mukaan niin vastataan "kuinka avuttomaksi luulit tottakai olen afterburnerista ottanu voltit käyttöö mutta max 1087 tarttis sen 1212 " Ja minä vastaan "Et ole maininnit topicissa että olisit laittanut " Tarkotin että ei ole sanonut että ylipäätään pystyy nostamaan voltteja, luulin että SideWinderx3:sillä on lukittu volttien nosto.
Juuh no oon saanu kyllä kummiski aika suuren tehon nousun nuilla volteilla ja kelloilla mitkä nytkin on mutta eise koskaan pahaksi ole että saisi sen 1.212v jolla sais kelloja nostettua sitten lisää