Elikkäs kone alkoi tuossa n.kuukausi sitten ottamaan yhden hiiren painalluksen randomilla tupla klikkinä. Nyttemmin alkoi tehdä satunnaisesti niinkin ettei sitten ottanut ollenkaan millään tavalla sitä yhtäkään klikkiä. Olen etsiskellyt paljon aiheesta ja spyware ohjelmilla skannailtuani löysinkin "doubleclick" cookien. Pari spyware ohjelmaa sain käydä läpi että poisto "onnistui". Niin ohjelma sanoi. Vika jäi. Olen poistanut kaikki evästeet kaikista selaimista ja kokeillut suht kaikkea mitä olen löytänyt. ongelma pysyy! oliskohan täällä joku kohdannut kyseisen ongelman, ja VOITTANUT SEN!?
Jep, ennemmin on hiiri lahoamassa kuin viruksia tai spywarea. Toinen syyllinen voipi olla lahoavat hiiren ajurit, jos on joku eksoottisempi hiiri.
Ah kiitos kaikille vastauksista! niin, toivotaan että uusi hiiri korjaa ongelman. olishan se aika loogista ku ajattelee oireita ja niiden järjestystä
Hiiren hajoaminen vaan käynnissä. Tuo löytämäsi "doubleclick" cookie on Googlen eväste, joka tulee sellaisilta sivuilta jotka esittävät googlen mainoksia sivuillaan.