1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kysymys Windows 10 pro asennus

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi esa_v 24.09.2016.

  1. Tepsu9

    Tepsu9 Active member

    Liittynyt:
    11.10.2004
    Viestejä:
    2,210
    Kiitokset:
    130
    Pisteet:
    93
    Jos nyt on tullut asenneltua kaikenlaisia "ylimääräisiä" ohjelmia kuten tuo Driver Booster niin asentaisin ja ajaisin tuon AdwCleanerin. Sillä näkisi jos koneelle on tullut haitakkeita ja voi poistaa ne samalla ohjelmalla.
    https://toolslib.net/downloads/viewdownload/1-adwcleaner/
     
  2.  
  3. esa_v

    esa_v Regular member

    Liittynyt:
    06.09.2009
    Viestejä:
    104
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    28
    Oon tähän nyt koittanu liitetiedostoa liittää, puhelimella, mut ei onnaa, joten kirjoitetaan nyt sitten...

    Kerrottakoon kuitenkin tähän aluksi, että en koskaan ole käyttänyt noita koneen omia varmuuskopiointi-toimintoja. Mutta olen silti tärkeimmät tiedostot siirtänyt ulkoiselle, siirrettävälle kovalevylle.

    Olen kokeillut varmuuskopiointia siitä lähtien, kun uuden käyttöjärjestelmän asensin. Oon koittanu tätä yksin ratkoo. Oon palauttanu takasin, että jos johtuu jostain virheestä mutta ei. Taian pikkuhiljaa sanoa, että olkkoosa varmuuskopioinnit.

    Eli tuossa alla infoa tästä probleemasta.
    En jaksaisi montaa kertaa asennella näitä ohjelmia koneelle. Hellurei ja hellät tunteet....

    1) Varmuuskopiointi suoritettiin, mutta joitakin tiedostoja ohitettiin.
    Virhekoodi: 0x8100002F

    Txt-tiedosto:
    Varmuuskopiointi havaitsi ongelman tiedoston C:\Windows\System32\config\systemprofile\Documents palauttamisen aikana. Virhe: (Määritettyä tiedostoa ei löydy. (0x80070002))

    Varmuuskopiointi havaitsi ongelman tiedoston C:\Windows\System32\config\systemprofile\Pictures palauttamisen aikana. Virhe: (Määritettyä tiedostoa ei löydy. (0x80070002))
     
    Viimeksi muokattu: 12.10.2016
  4. esa_v

    esa_v Regular member

    Liittynyt:
    06.09.2009
    Viestejä:
    104
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    28
    Nyt on käyttöjärjestelmänä windows 10 pro, ei windows 7. Ja siksi mietin, että minkä takii miun ollessa windows kympissä tulee virheilmoituksia, jotka kuuluvat seiskaan. Ainakaan miun ottaessa tämä kone uutena käyttöön ei ole ollut seiskaa, vaan 8.1 oli. Vai onko seiskasta sitten tuohon päivitetty. Taian käydä kohta uuden koviksen tän koneen sisään, täysin tyhjän. Pitäis kasata ihe koneesa, niin tietäs, mistä on liikkeelle lähdetty. Ja nuo "kirjastot" kuuluvat melko varmasti vain seiskaan. Tässä ei nimittäin moisia ole, ei tässä kymppi prossassa. Ainakaan millään en sellaista löydä, siis sillä nimellä.
     
    Viimeksi muokattu: 12.10.2016

Jaa tämä sivu