1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Windows 10 ja vanhemmat sweetfx-versiot yhteensopivuus?

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi torrente 23.02.2017.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. torrente

    torrente Member

    Liittynyt:
    07.04.2011
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei!

    Olen päivittämässä tietokonetta uuteen, haluasin asentaa Win 7:n sijaan Windows 10:n ja säästää itseni vaivalta parin vuoden päästä. Pulmaksi muodostuu, että käytän suurimmassa osassa peleistäni sweetfx-injektoria ja monesti omaan makuun täydelliseksi hiottuja presettejä vanhempiin versioihin. Tiedän, että reshade on Win 10 yhteensopiva, mutta multa ei löydy aikaa, halua, eikä välttämättä osaamistakaan konvertoida vanhoja sweetfx-presettejä reshadeen. Olen kuullut ettei Win 10 ja vanhemmat sweetfx-versiot toimi kovin hyvin yhteen, mutta mitään kovin varmaa vahvistusta asialle en ole saanut. Olen kysellyt lukuisilta foorumeilta, mutta esimerkiksi reshade-forumilla asiasta ei haluta keskustella, koska fokus on siirtynyt nimenomaan reshaden kehittämiseen. Tämä on tärkeää sikäli, koska ero pelikokemuksessa on huomattava ja varsinkin vanhemmissa peleissä itselle jo oleellinen. Mieleni tekisi ostaa i7-7700k ja tuntuisi typerältä ostaa 6700k vain Win 7-tuen vuoksi. Toivottavasti täällä olisi jollain kokemusta Windows 10 ja vanhemmista sweetfx-versioista ja mahdollisesti neuvoja, kuinka saada homma toimimaan. Kiitos jo etukäteen!

    p.s. Kaikille, jotka eivät ole tuttuja reshaden ja sweetfx:n kanssa, suosittelen tutustumaan!
     
    Viimeksi muokattu: 23.02.2017
  2.  
  3. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,838
    Kiitokset:
    784
    Pisteet:
    193
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu