1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

win 7 ja tiedoston poisto

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi zonezzz 07.02.2010.

  1. zonezzz

    zonezzz Guest

    elikkkäs en voi poistaa ulkoiselta kovolta tiedostoja tai kansioita. kun painan hiiren oikeaa niin siihen ei tule poista vaihtoehtoa ja delete näppäinkään ei tee mitään, C asemalla kyllä onnistuupi. eli missäs vika piilee?
     
  2.  
  3. RatCon

    RatCon Senior member

    Liittynyt:
    18.01.2010
    Viestejä:
    9,502
    Kiitokset:
    574
    Pisteet:
    193
    Koitappa painaa ensin kuvaketta tai kansiota, jonka jälkeen painat "delete" nappia näppäimistöstä. Jos tämäkään ei auta, kyseessä on jonkinlainen kirjoitussuojaus tai muu vastaava. Pystytkö muokkaamaan vanhoja tiedostojasi ? Vaihtamaan tiedoston nimeä yms ?
     
  4. zonezzz

    zonezzz Guest

    ei pysty tekee mitään noista. joku suojaus siellä kait on sitte päällä, mutta mikä?
     
  5. logipro

    logipro Regular member

    Liittynyt:
    27.06.2007
    Viestejä:
    1,009
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Mulla on buffalon kovon kans sama ongelma se ratkee mulla sillä et nyhtää sen usb irti ja laittaa takas joskus pari kertaa ja sit menee kirjotussuojaus pois.
     
  6. yamaneko

    yamaneko Senior member

    Liittynyt:
    22.09.2005
    Viestejä:
    5,093
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    118
  7. zonezzz

    zonezzz Guest

    mulle ei vaan tule tota suojaus välilehteäkään näkyviin, paitsi että äsken kun kokeilin tota ja kokeilin uudelleen niin tuli taas että voin esim. poistaa tiedoston, näin on muuten joskus ennenkin käynyt. mutta mikä ton tekee että joskus voin poistaa tai leikata (harvoin kylläkin) ja yleensä en voi muokata mitään??

    ja juurikin mulla on just noin että tää kyseinen kovo on ollut xp:een alaisuudessa ja nyt ei toimi seiskassa ja sama koskee myös usb tikkujakin
     

Jaa tämä sivu