1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Vista ei asennu - AMILO Pa 1538 lan ajurit?

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi viili_cat 14.07.2007.

  1. Cordo

    Cordo Member

    Liittynyt:
    07.08.2007
    Viestejä:
    47
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo eilen tein biosin päivityksen niin sen jälkeen on pelannu kunnolla..

    Edit: Sama paska jatkuu.. pitää taas laittaa s-postia fujitsulle perkele! tämä ei jää tähän..
     
    Viimeksi muokattu: 29.08.2007
  2.  
  3. afox

    afox Regular member

    Liittynyt:
    20.09.2003
    Viestejä:
    162
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kumpi jatkuu, näyttö pimenee vai hiiri vain tökkii? Itellä taas eilen hiiri takerteli hetken mutta ei näyttö sammunu, parempi on sentään jo näin. 17. päivä menossa ilman näytön pimenemistä.

    Fintoysissa laittovat pari linkkiä jossa ohjeita ja juttuja miten saa uusimmat nvidian ajurit toimimaan läppäreiden näytönohjaimissa, pitäsköhän kokeilla niitä toimisko vielä paremmin.
     
  4. Cordo

    Cordo Member

    Liittynyt:
    07.08.2007
    Viestejä:
    47
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Näyttö kyl pysyy päällä mut toi hiiren hyytyminen alkaa vituttamaan ku tekee sen niin monta kertaa pvässä.. ja samalla katkeaa aina wlan yhteys..
     
  5. afox

    afox Regular member

    Liittynyt:
    20.09.2003
    Viestejä:
    162
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No aika useinhan tuo, itellä on tehny kahesti silleen että oon huomannu 17 päivän aikana. Kokeileppas sie ottaa uusimmat nvidian ajurit ja muokata se INF tiedosto käypäseks.

    Tuolla jotain ohjeita:
    http://www.fredfred.net/skriker/index.php/geforce-fx-go5200-with-latest-forceware-drivers/

    Ja tuolla joku ohjelma jolla voi saman muokata tai jotai:
    http://laptopvideo2go.com/
     
  6. afox

    afox Regular member

    Liittynyt:
    20.09.2003
    Viestejä:
    162
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mitä ne sanoo? Että voivoi? Ite kyselin että miten vaihto tai palautus niin on jälleenmyyjän asia se ja jälleenmyyjä sanoo että pitää lähettää huoltoon vaan.
     
  7. afox

    afox Regular member

    Liittynyt:
    20.09.2003
    Viestejä:
    162
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Siis voi *erkele!!!

    En oo vieläkään saanu toimimaan vaikka mitä tekis... Nyt asensin Vistan taas uusiks mutta nyt ei suostu edes asentamaan uusimpia näytönohjaimen ajureita, toisiks vanhimmat paskat suostu vaan laittamaan... Hermot tähän kyllä menee, onko muut edenny yhtään paremmin huollon kautta tai muuten?
     
  8. Kojo10

    Kojo10 Regular member

    Liittynyt:
    17.07.2007
    Viestejä:
    241
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    28
    Mulla on edelleen reklamaatiokirje vetämässä. (lähetetty Heinäkuussa eikä mitään vastausta)
    Toisen kerran kävi huollossa, ja vaihtoivat kovalevyn.

    Kerran on jäänyt jumiin tuon jälkeen, mutta en ole kyllä paljoa sitä käyttänyt, kun vituttaa omistaa laite jota et saa millään mukamas palautettua/vaihdettua.
     
  9. afox

    afox Regular member

    Liittynyt:
    20.09.2003
    Viestejä:
    162
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Toi edellinen viesti missä sanoin ettei ajurit asennu niin olikin niinkin helppo vika kun oli muutaman kansion alla ajurit niin vissiin tuli liian pitkiä tiedostonimiä eikä löytänyt sitten jotai. Olis kyllä asennusohjelma voinu valaista tuossakin niin ois heti tajunnu.

    Tekis mieli laittaa tämäkin huoltoon mutta pelottaapi juuri ettei se mitään auta ja saan olla ilman konetta sitten.
     
  10. afox

    afox Regular member

    Liittynyt:
    20.09.2003
    Viestejä:
    162
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo... Eilen siis asensin Vistan uusiks ja pistin uudet ajurit ja ei mitään ylimääräistä vielä ollut niin tänään jo teki taas virheen!
     
  11. afox

    afox Regular member

    Liittynyt:
    20.09.2003
    Viestejä:
    162
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Taitaa olla minunki vika Fujitsu, myöskin on / oli ensimmäinen:

    http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/1500

    Edit:
    Pistin sähköpostia myös kuluttaja neuvontaan, saas nähdä kenen pitäisi tehdä ja mitä :)
     
    Viimeksi muokattu: 26.10.2007
  12. hulluhese

    hulluhese Member

    Liittynyt:
    01.08.2006
    Viestejä:
    43
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    samoja vikoja minullakin.
    auttaiskohan se jos poistan koko vistan ja asennan XP:n?
     
  13. afox

    afox Regular member

    Liittynyt:
    20.09.2003
    Viestejä:
    162
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itelle juuri eilen asensin, ei tullu vistalla mitään... Saas nähdä miten toimii. WLan ei toiminu aluks joka kerta, disabloin LANin ja modeemin niin nyt on toiminu ainaki mitä oon kerenny testii. Jospa tuonki sais vielä laitettuu jos sattuu tarvii noita.
     
  14. Cordo

    Cordo Member

    Liittynyt:
    07.08.2007
    Viestejä:
    47
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Pitikö asentaa sata-ajurit siinä asennuksen alussa vai oliko ne sulla winukan levyllä valmiina? Saakohan ne usb tikulta asennettua siin alussa?
     
  15. afox

    afox Regular member

    Liittynyt:
    20.09.2003
    Viestejä:
    162
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei tarvinnu taikka sitten asentu itestään. SP2 on ainaki tossa levyllä samassa. Netistä löyty musta teemakin tähän niin näyttää melkeinpä yhtä hyvältä ku vista :)
     
  16. Cordo

    Cordo Member

    Liittynyt:
    07.08.2007
    Viestejä:
    47
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mä oon kans yrittäny xp:tä laittaa ja asennus menee hyvin siihen asti kun kone buuttaa ittesä ekaa kertaa.. pääsen siihen windows "latausvalikkoon" niin kone sammuu ja asennus kusee :(
     
  17. afox

    afox Regular member

    Liittynyt:
    20.09.2003
    Viestejä:
    162
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No jopas... Ootko kokeillu eri levyillä / versioilla? Mulla kyllä asennus onnistui hyvin. Ja on tähän asti toiminutkin normaalisti. Näytönkirkkautta tässä etin mistä sais säädettyy...
     
  18. Cordo

    Cordo Member

    Liittynyt:
    07.08.2007
    Viestejä:
    47
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen kokeillu suomen ja enkun kielistä xp:tä.. aina vaan sama homma..
     
  19. Kojo10

    Kojo10 Regular member

    Liittynyt:
    17.07.2007
    Viestejä:
    241
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    28
    Miten teillä käyttäytyy nuo tuplaprossut?

    Kun mulla oli XP käytössä, niin toinen veteli 50% tehoista kokoajan, vaikka mitään ei koneella tapahtunut.

    Mulla oli SP1.
     
  20. afox

    afox Regular member

    Liittynyt:
    20.09.2003
    Viestejä:
    162
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Melko normaalisti näyttäis toimivan task managerista ku kattoo. Fujitsun sivuilta löyty amd prossun ajuritkin, ne on mulla myös asennettu.
     
  21. Cordo

    Cordo Member

    Liittynyt:
    07.08.2007
    Viestejä:
    47
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No Afox.. onko xp toiminu hyvin? onko enää samoja ongelmia ku vistassa? ajattelin viedä johonki atk-liikkeeseen ite et laittavat xp:n..
     

Jaa tämä sivu