1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Uutta tietokonetta jouluksi, ovatko osat yhteensopivia? Plz vastauksia.

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Pr0xima 18.11.2007.

  1. Pr0xima

    Pr0xima Member

    Liittynyt:
    18.10.2007
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli jouluksi olen uutta pelikonetta kasailemassa. Hinta saa olla 1000e. Itse konetta en itse kasaa, vien vain paikalliseen tietokoneliikkeeseen osat paperilla, he tilaavat osat ja kokoavat koneen. Ovatko nämä osat yhteensopivia/järkeviä ostoksia?

    Kotelo: Sonata III Silent ATX-kotelo (500W)

    Kiintolevy: 400GB Spinpoint T133, 3.5", SATAII/300, 16MB, 7200RPM

    Emo: K9N SLI-2F, nF570 SLI, AM2, 2x PCI-E, DDR2, ATX

    Prossu: Athlon 64 X2 Boxed 5200+ Dual Core, AM2, 2.6GHz, 1MB, 2000MHz HyperTransport

    Näyttis: GF 8600 GT PCI-E 256MB OVERCLOCKED (Huippu-uutuus!)

    RAM: 2GT DDR2 800MHz, Vitesta, 240-pin DIMM x2

    CD/DVD: Combo 52X, Black Bulk NERO


    Ja käyttikseksi XP Ohjelmia: F-secure ja nero.


    Eli näyttö, hiiri, näppis, kajarit ja kahvinkeitin on omasta takaa, Onko tuo nyt toimiva Keskusyksikkö rankkaan pelaamiseen? Kiitos vastauksistanne.
     
  2.  
  3. fundat

    fundat Regular member

    Liittynyt:
    16.07.2007
    Viestejä:
    172
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ovat.

    Eivät.

    Ei todellakaan!

    Tämä on tämän hetken paras pelikonekokoonpano. Tuohon + DVD-asema ja se käyttis (F-Securea en todellakaan suosittele, netistä ilmaiseksi jopa parempia ohjelmia.) niin taidetaan mennä vieläkin alle budjetin. =) Suosittelen harkitsemaan vakavasti tuota ehdottamaani kokoonpanoa. Tietysti jos kokoonpanon pitää olla AMD, niin sitten joku muu saa kertoa niistä, kun en itse oikein tiedä.
     
  4. Pr0xima

    Pr0xima Member

    Liittynyt:
    18.10.2007
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos! Olen aivan surkea näissä asioissa, kiitos että valistit. Tuo luultavasti lähtee hankintaan, ellei jollain ole vieläkin parempaa kokoonpanoa. (?)
     
  5. fundat

    fundat Regular member

    Liittynyt:
    16.07.2007
    Viestejä:
    172
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No tuota parempaa et taida enää tuolla tonnilla saada. Tietysti on olemassa näitä Extreme 4ydin prossuja (QX6*00), mutta ne prosessorit maksavat jo yksinään melkein tuon tonnin. Tietysti voit ostaa 4gigaa muistia, mutta siitä ei perjaatteessa ole silmiin pistävää hyötyä ainakaan vielä, ja yli 3 gigaa muistie edellyttää jo 64bittistä käyttistä. =)

    Edit: niin tietysti jos hiljaisuutta ja ehkä ulkonäköäkin haluat parantaa kannattaa tutustua Antec P182koteloon. Siihen tosin tarvii erillisen virtalähteen (Esim. Antec NeoHe 430W tai Corsair 520W
     
    Viimeksi muokattu: 18.11.2007

Jaa tämä sivu