1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Uutta konetta pelailuun ja surffailuun.

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi korbi 26.11.2007.

  1. korbi

    korbi Member

    Liittynyt:
    10.11.2006
    Viestejä:
    87
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Elikkä tarkotuksena oli joulun jälkee hommatta uusi kone ja olen ajatellu kasata koneen itse, kun aika kovia hintoja ottaa siitä kasaamisesta. BUDJETTI olisi 700-800 euroa. Koneella olisi tarkoitus pelata lähinna kynäriä ja sehän ei tunnetusti vaadi mitään mieletöntä kokoonpanoa joten koneen ei tarvi olla edes hirveän tykki, mutta paras tuossa hintahaarukassa. jos täällä olisi joku ystävällinen joka voisi ehdottaa jonkun näköistä pakettia kun itse en ole aivan ajatasalla tän hetken palikoista.
    kiitän jo nytten niitä jotka viitsivät tuhlata aikaa tähän !
     
  2.  
  3. schnappi

    schnappi Guest

    Moi.
    Tuleeko pakettiin muuta kuin keskusyksikkö, vai pitääkö olla näyttö, käyttis yms.?
     
  4. korbi

    korbi Member

    Liittynyt:
    10.11.2006
    Viestejä:
    87
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    nii se unohtuku että ei tarvi muuta kuin keskusyksikön
     
  5. schnappi

    schnappi Guest

  6. korbi

    korbi Member

    Liittynyt:
    10.11.2006
    Viestejä:
    87
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    no toi näyttää ihan hyvältä... ton kovon ei kyllä tarvi olla noin iso ees ja mites ton näyttiksen kanssa, eli onko toi parempi kun toi x1950pro ?
     
  7. schnappi

    schnappi Guest

    No sitten ottaa 320Gt:n kovon ja kyllä tuo näyttis on tehokkaampi kuin X1950 pro
     
  8. korbi

    korbi Member

    Liittynyt:
    10.11.2006
    Viestejä:
    87
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  9. korbi

    korbi Member

    Liittynyt:
    10.11.2006
    Viestejä:
    87
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    LINKKI EI TOIMI =D
    mut oon tässä kasaillu noist osist mitä tos laitoit äsken sellasen mieluisen ja hintaa tuli poropekka.fi sivulta 646e...eli tossa on muuten samat osat paitsi vaihoin sen kovon 160 Gigasee samsung s166 joka vissiin sopii noihin paketin muihin osiin ? ja sopiiko tohon emolle iha mikä tahansa ddr2 muisti ku niitäki on niin monenlaisii, mulla on tossa ostoskorissa kingstonin 1gb 800mhz kampa nii toimiikohan :D
     
  10. schnappi

    schnappi Guest

    joo ne kingston 800Mhz muistit toimii..
    Kaikki muut merkit käy paitsi PQI, Koska PQI:lla ja IP35 emolla on ollut hiukka vaikeuksia!
     
  11. korbi

    korbi Member

    Liittynyt:
    10.11.2006
    Viestejä:
    87
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    joo tuossa olisi jo ihan hyvän näköinen paketti mutta odotellaan nyt vielä joulun yli jos tulisi jotain uutta ,kiitoksia sulle schnappi =D
     
  12. schnappi

    schnappi Guest

    Onhan sieltä tulossa 8800GTS päivitetty malli... sekä uudet penryn prossut tulee ens vuoden alussa, mutta tarkkaa päivää ei ainakaan mulla ole tiedossa!
    Ja eipä mitään kiittelemistä :D
     
  13. korbi

    korbi Member

    Liittynyt:
    10.11.2006
    Viestejä:
    87
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    tarkottaako tää nyt sitte taas sitä että ton intelin mitä oon ostamassa voi heittää saman tien suohon, ois hyvä jos noi jotka näit osia tekee menis lakkoo nii ei tarvis olla koko ajan uutta konetta ostamassa =D
     
  14. schnappi

    schnappi Guest

    No ei tarkota :D
    Eli toi E6750 prossu kyllä sen 2 vuotta kestää hyvin, tietty se Q6600 olisi tulevaisuutta varten parempi :D
     
  15. korbi

    korbi Member

    Liittynyt:
    10.11.2006
    Viestejä:
    87
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    no kattoo nyt että mitä se pukki tuo että jos sais raapastua siihe sen ~60e nii jos sais sen Q6600 vaikka ei kyllä varmaa cs:sän peluussa paljoo välii oo mut jos sattuu joskus innostumaan pelaamaan jotain muitaki peleij =D
     
  16. korbi

    korbi Member

    Liittynyt:
    10.11.2006
    Viestejä:
    87
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    nonii nytte näillä näkymin huomenna oon tilaamassa noi osat eli tällä hetkellä on seuraavat osat lähdössä tilauksee :
    prossuks: intel E6750
    kovo : samsungin t166 320 gigaa jos sen kokone se oli ?
    kotelo : sonata 3
    muistit: 2Gb 800mhZ
    ja emoks on näillä näkymin tulos abit ip35-E. mitä eroo tolla on
    pelkkään ip35:seen ?

    näyttikseks tulee 8800gt heti kun niitä tulee saataville
     

Jaa tämä sivu