1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kysymys Uusi poweri GTX780:n ylikellotteluun?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi F0rzen 30.08.2016.

  1. F0rzen

    F0rzen Member

    Liittynyt:
    12.02.2012
    Viestejä:
    65
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    18
    Iltapäivää vaan!

    Kertokaapa te paremmin tietävät, että onko tarpeen hommailla uutta virtalähdettä tämmösen hieman "vanhahkon" näyttärin ylikellottelua varten? Tarkoituksena siis lähitulevaisuudessa myös päivittää ohjaintakin uudempaan, mutta jos hieman vähäisemmällä rahan kulutuksella selviäisi näin aluksi, että kellottelisi pientä lisätehoo tämänhetkiseen ja olisi sitten uutta korttia varten myöhemmin valmiina jo parempi+tehokkaampi virtalähde. :)

    Specsit:
    PSU: Nexus RX-5300 530W
    Emolevy: ASRock P67 Extreme4
    CPU: Intel Core i5 2500K @4.2GHz
    GPU: Asus GTX 780 DirectCU II 3GB
    RAM: 16GB


    Googlettelulla sanoisivat että suosituksena olisi ainakin 575W poweri, jos meinaa tuota ohjainta lähteä ylikellotteleen. Olen itse vähän koko "ohjaimen ylikellottelu" aiheeseen vasta tutustumassa testimielessä, joten halusinpa muiden mielipiteitä udella näin ensiksi ennen virallista ostopäätöstä.

    Kiitoksia teille, joilta neuvoa ja apua heruu! :D
     
  2.  
  3. wwallu

    wwallu Senior member

    Liittynyt:
    06.08.2014
    Viestejä:
    16,433
    Kiitokset:
    3,872
    Pisteet:
    223
    Pitäisi riittää virta jos kohtuudella kellottaa. Jos sammahtaa niin takaisin vakiokelloille.

    Tuon powerin laadusta mulla ei kyllä ole mitään käsitystä.
     
    F0rzen kiitti tästä.
  4. F0rzen

    F0rzen Member

    Liittynyt:
    12.02.2012
    Viestejä:
    65
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    18
    Ok, ja jos "vimpan päälle" tässä haluaa lähteä kellotteleen, niin varmaan kannattaa vilkaista tuota poweri keskustelua tuolta topista.. :rolleyes:
     
  5. Kuunmies

    Kuunmies Senior member

    Liittynyt:
    05.03.2010
    Viestejä:
    4,468
    Kiitokset:
    688
    Pisteet:
    143
    Tolla asuksen kortilla ei edes paljonkaan pysty nostamaan jännitettäkään, joten mitään överikelloja ei varmaan saa haettua.
     

Jaa tämä sivu