1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ups

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Juhooo 07.12.2016.

  1. Juhooo

    Juhooo Member

    Liittynyt:
    08.11.2016
    Viestejä:
    136
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Juu katoin kyllä sillo. Muistaaksee meni näi : A2 ja B2 paikois muistaaksee oli:D Aika hyvä muisti... Mut kyllä mä ne monesti sillo katoin että on ne oikein ja tein muistidiagnoosinki tossa viikko sitte ja ei havainnu mitää ongelmia. Olin oikeesti niin ilonen ja ihmeissäni ku se boottas heti ekal yrityksel käyntii :DD Oli mul windowsin kanssa vähä ongelmii. Alko tulla blue screenii ja sellasta mut sitte ostin avast cleanupin ja se korjas jotkut mun ongelmat mitä täs oli. Ja vaihoin virrankäyttösuunnitelmaa ni ei oo näkyny blue screenei ku viimeks viikon alussa. Eli ihan hyvin on lähteny jopa onnistumaan. Oon erittäin tyytyväinen tähän koneeseen. Just sopiva mun tarkotuksiin.
     
  2.  
  3. Juhooo

    Juhooo Member

    Liittynyt:
    08.11.2016
    Viestejä:
    136
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiitos ja hyvää joulua sinnekkin ;)
     
  4. RatCon

    RatCon Senior member

    Liittynyt:
    18.01.2010
    Viestejä:
    9,502
    Kiitokset:
    574
    Pisteet:
    193
    Ai niin, yks juttu vielä.
    Avaa oma tietokone, klikkaa hiiren oikeella SSD asemaa, taitaa olla sulla nyt C: (?) ja valitse ominaisuudet. Sieltä tsekkaa onks sulla raksi ruudussa "Salli tämän levyn ideksointi", niin nappaa se pois. Indeksoinnilla ei käytännössä tee mitään SSD lätyillä, enimmäkseen se vaan kuluttaa kovoa.

    E: Jos siis sulla ylipäätään oli SSD, jos ei ollut niin sit ei mitään.
     
  5. Juhooo

    Juhooo Member

    Liittynyt:
    08.11.2016
    Viestejä:
    136
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mul on tosiaa toi hdd (wd blue 1tb) eli ei tarvii tota tehä jos on hdd? Jos pidentää hdd:n ikää eikä aiheuta haittaa ni teen ton.
     
  6. wwallu

    wwallu Senior member

    Liittynyt:
    06.08.2014
    Viestejä:
    16,433
    Kiitokset:
    3,872
    Pisteet:
    223
  7. Juhooo

    Juhooo Member

    Liittynyt:
    08.11.2016
    Viestejä:
    136
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  8. wwallu

    wwallu Senior member

    Liittynyt:
    06.08.2014
    Viestejä:
    16,433
    Kiitokset:
    3,872
    Pisteet:
    223
    Indeksoinnin poistaminen hidastaa windowsin hakutoimintoja hdd-levyllä. Anna olla päällä.
     
  9. Juhooo

    Juhooo Member

    Liittynyt:
    08.11.2016
    Viestejä:
    136
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Okei kiitti taas :D
     

Jaa tämä sivu