1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

TV-OUT puhelinta hankkimassa

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi m4Ra 10.03.2009.

  1. m4Ra

    m4Ra Member

    Liittynyt:
    08.03.2009
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Pitäs laittaa uus luuri. Eniten kiinnostusta ois tohon tv-out ominaisuuteen. Siis tarkotan analogista videolähtöö, eli RCA:lla video ulos puhelimesta. Ainaki joissaki nokian uusimmissa malleissa toi ominaisuus. Onko kellään kokemusta millasta videoo laadultaan niist saa ulos? Oisko esim. mahollista kahtoo leffa puhelimesta TV:n näytöllä? Mikä puhelin ois hinta/laatu suhteeltaan paras? Tieteski puhelimesta pitää löytyy myös kaikkia perusominaisuuksii mm. DivX tuki, bluetooth, kamera ym... Entä sit mitä mieltä ootte tost Windows mobilesta, kannattasko valita se käyttikseksi?
     
  2.  
  3. kitevesku

    kitevesku Member

    Liittynyt:
    13.03.2009
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla on ollut useita Windows-puhelimia vuosien varrella ja nykyiset luurit ovat todella hyviä.

    Video OUT on Samsung Omnia:ssa ja HTC Touch Prossa. Omnia tukee suoraa DivX:iä ja kuvanlaatu on tyypillinen composite-ulostulon kuva. Eli kyllä mä olen sillä reissussa videot katsellut telkasta. Omniassa on myös 16 gigaa sisään rakennettua muistia ja siihen microSD:llä lisää muistia. Kamera on 5 Mpix.

    VESKU
     

Jaa tämä sivu