1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Tune Up valittaa 6TO4 Adaptereista...

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi wiwie 24.10.2009.

  1. wiwie

    wiwie Member

    Liittynyt:
    11.06.2009
    Viestejä:
    26
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En tiedä tuliko tämä nyt oikealle alueelle, mutta kumminkin...

    Eli ongelma on että Tune Up Utilities löytää neljä ongelmaa:
    - "Windows reports that device "6TO4 Adapter" is not working properly" (sama ongelma kolme kertaa)
    - "Windows reports that device "Microsoft 6to4 Adapter #5" is not working properly"

    Ja näissä kohdissa kehottaa päivittämään nämä laitehallinnan kautta, mutta sitten kone väittää että päivityksiä ei löydy. Laitehallinnassa noissa neljässä kohdassa + isatap.dsl.phnet.fi kohdassa on kolmio huutomerkit. Mitähän pitäisi tehdä, vai annanko olla?

    Kiitos, jos joku vaivautuu auttamaan.
     
  2.  
  3. nurmoosta

    nurmoosta Active member

    Liittynyt:
    15.01.2004
    Viestejä:
    2,365
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Lähes turha ohjelma....

    6TO4 Adapter liittyy ipv6-protokollaan joka on virtuaalinen protokolla ipv4:n päällä. Eli voit verkkkoasetuksista kokeilla ottaa sen pois käytöstä.
     
  4. wiwie

    wiwie Member

    Liittynyt:
    11.06.2009
    Viestejä:
    26
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse asiassa ohjelma ei ole itselleni mitenkään turha; saan sillä poistettua viikottain n. 10 gigaa turhaa, jota muut ohjelmat eivät löydä, saatikka että osaisin ne itse poistaa. Koneeni oli muutenkin erittäin jumissa kesäkuussa ja sain ohjelmalla koneestani pois 50 gigaa turhaa tavaraa ja koneeni nopeutui huomattavasti, kovalevyni se korjasi myös joka oli aivan hajalla. No kaikilla omat kokemukset.

    Voin siis poistaa nuo käytöstä ilman että netti alkaisi reistailla?
     
  5. Dreamlore

    Dreamlore Regular member

    Liittynyt:
    02.09.2007
    Viestejä:
    1,381
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Jos viikoittain tulee 10 gigaa jostain sheisseä koneelle, kannattaa varmaan jo oikeasti tehdä asialle jotain? Ja etenkin jos kone on pahasti jumissa, kaikkein paras tapa tuo korjata on kokonaan käyttiksen uudelleen asennus.

    Ja jos joku softa korjaa rikkinäisen kovalevyn, niin aletaan jo hipomaan Raamatullisia sepustuksia...
     
  6. wiwie

    wiwie Member

    Liittynyt:
    11.06.2009
    Viestejä:
    26
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Anteeksi, tarkoitin että kovalevy oli hajanaisena.
    Niin ja olenhan mä yrittäny selvittää asiaa, lueppa tuolta virus puolelta mun topic, tässä koneessa on pari troijaa.
    Ja tuleehan tähän aika lailla noita väliaikasia tiedostoja. Ja mulla ei ole hajuakaan mitä mä tälle saisin tehtyä, joten ideoita saa lähettää. ._.
     
  7. wiwie

    wiwie Member

    Liittynyt:
    11.06.2009
    Viestejä:
    26
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Suurimmaksi osaksi tämän koneen hitaus johtuu siitä, että tämä on minipöytäkone, 1,6 Ghz, koneessa on myös noin 2 gigan muisti, ja tässä on asennettuna valmiiksi vista. lienee siis tehneet nuo pienen virheen ketkä ovat tälle koneelle vistan lyöneet.

    Jos nyt vähän aiheesta poiketaan.
     

Jaa tämä sivu