1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelma Sony wireless audio setup ongelma

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi PETE11 13.08.2017.

  1. PETE11

    PETE11 Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2006
    Viestejä:
    766
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Tämä on ollut käytössä mulla ennekin, mutta poistatin sen ja nyt en enää saa sitä toimimaan.
    Eli haluan tietokoneelta olevan musiikia kuunnella langattomasti tuolla stereoiden puolella. Stereot ovat Sony CMT-SBT300WB
    https://www.sony.fi/electronics/hifijarjestelmat/cmt-sbt300wb#utility_links_pdp_default

    Läppäri toimii langattomasti. Järjestelmänä win 10.Käytössä on Telia viihde l. Tukiasema ja reitin yhdessä laatikossa.
    https://www.telia.fi/asiakastuki/laitteet/modeemit-ja-reitittimet/Technicolor-TG799vac
    + viihdeboksi. Tällä jälkimmäisellä ei pitäisi olla tämän kanssa mitään tekemistä.

    Menen sonyn ohjeen mukaan ja saan kannettavaan oikeaan alakulmaan verkkojen kohdalle
    Sony wirless audio setup. Klikkaan yhdistä. Menen sonyn asetussivulle. Sony Network Device Settings. Ensimmäiseksi valitsen kielen ja sitten menen verkkoasetuksiin. Siellä on kaksi vaihtoehtoa. Olen kokeillut kumpaakin vuorotellen l. Tukiasema ja toisessa langaton asema. Niissä kummassakin on SSID, suojaustyyppi ja avainkohta.

    Mulla on suojatyyppi WPA2-Personal. Siinä kysytään web,aes tai tkip. Olen valinnut tuon aes tyypin.

    Alapuolella on käytä. Klikkaan sitä. Tulee viesti: Viesti osoitteesta xxx.xxx.xxx.x Muuta verkkoasetuksia. Haluatko jatkaa. Klikkaan ok.

    Tulee viesti Muuttaa verkkoasetuksia. Tarkista laitteen liitännät lan kaapelilla.
    langagllinen:
    langaton: irrota lan kaapeli laitteesta. Tarkoittaako tämä että kaapeli joka menee reittimestä seinän liitäntään, pitää irroittaa. Verkkopiuha. Olen kokeillut sitäkin. Ei mitään vaikutusta.

    viesti:sulje kaikki selainikkunat. Tämän jälkeen tämä verkko on kadonnut.

    Muistini mukaan tämä sony pitää näkyä tuolla tiekoneen resussienhallinnassa, jotta se toimii. Onko antaa ohjeita ?
     
  2.  
  3. lettas

    lettas Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    03.03.2003
    Viestejä:
    4,405
    Kiitokset:
    218
    Pisteet:
    93
    Itse pistäisin laitteen ja modeemin välille ethernet-kaapelin ja tarkistaisin sen avulla laitteen päivitykset.
     

Jaa tämä sivu