1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Pelikoneen päivitystä (~800€)

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Drugtrain 01.09.2017.

  1. Drugtrain

    Drugtrain Member

    Liittynyt:
    31.10.2012
    Viestejä:
    31
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    18
    Tarkoitus olisi päivittää vanha sotaratsu nykyaikaan emon, muistien ja prossun osalta.

    Nykyinen setti:

    M5A97 evo R2.0
    FX-8350
    Noctua U12S
    GTX1060
    8GB DDR3
    XFX XXX 650W
    (60Hz benkun näyttö)

    Eli tosiaan näyttis riittää kyllä vielä vuodeksi pariksi, mutta muu rauta alkaa olla vähän liian tehotonta minun pelaamiselleni. Pelaan kaikkea laidasta laitaan, myös uusimpia AAA-pelejä jotka vaativat koneelta paljon.

    Budjetti?: max. 800€
    Ylikellotatko prosessoria?: Ehkä tulevaisuudessa
    Kotelon koko: ATX
    Onko Saksasta/ulkomailta tilaaminen mahdollista?: Kyllä
    Koneen käyttötarkoitus: Pelaaminen + surffailu
    Muita vaatimuksia/kysymyksiä: Mindfactorystä tilaaminen sopii hyvin. Prossun valinnassa mulla on isoin kysymys. Mitä mun nyt kannattais ostaa? Pitääkö vielä vanha i5-pelaamiseen-i7-videoedittiin-ohje paikkansa, vai toimiiko hyperthreading jo peleissä? Onko Ryzen mistään kotoisin? Tuleeko Ryzenin kanssa ongelmia pelien tuen tms. suhteen? Apuva!
     
  2.  
  3. wwallu

    wwallu Senior member

    Liittynyt:
    06.08.2014
    Viestejä:
    16,433
    Kiitokset:
    3,872
    Pisteet:
    223
    upload_2017-9-1_16-55-54.

    Hintaa 557,81.

    Pelituen kanssa AMD:llä ei ole ollut koskaan ongelmia, se vaan että fx:n suosio oli niin vähäistä että optimoinnit tehtiin yleensä vain Intelille. Ryzenin kanssa sekin muuttuu. I5 on entinen suuruus.

    Vähän turha päivitys kylläkin tuolle näyttikselle.
     

Jaa tämä sivu