1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelma ISO mounttamisessa. (apuja kaivataan)

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi zuzizy 10.10.2009.

  1. zuzizy

    zuzizy Member

    Liittynyt:
    10.10.2009
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkäs, latasin ohjelman joka oli ISO. muodossa. Purin sen 7ZIP ohjelmalla, ja asensin sen, (Tämä on PC-peli) ja kokeilin. Ei toiminut. Etsin netisä ohjeita, mutta en löytänyt mitään muuta, kuin ton mounttaamisen. latasin DAEMON tools:in ja yritin. mounttaan siis sen ISO. tiedoston ja peli lähtee. Tulee semmonen valikko: Play, Install Direct, sun muuta. Painan Play ja sitten hetken päästä tulee: "insert wrong CD/DVD". pelissä vissiin pitäisi olla siis 2 CD:tä joten olen hieman ongelmassa...... Olisko teillä jotain jelppii??? Itse en ole mikään maailman paras tietokone jannu mutta täältä toivottavasti saisin apuja. Kiitos ja siitos jo etukäteen!
     
  2.  
  3. Maikou1

    Maikou1 Regular member

    Liittynyt:
    09.01.2009
    Viestejä:
    719
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jospa vain ostaisit ne pelit, kun et kerta osaa asentaa laittomasti lataamiasi :)
     
  4. LordPepsi

    LordPepsi Regular member

    Liittynyt:
    03.06.2006
    Viestejä:
    785
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Use the force young badawan!
    Meet resurssienhallintaan tai omaa tietokoneesee ja avaat sen pelin cd sielt feikki cd asemast ja siel tulee sit paljo jänniä tiedostoja ja kansioita ja sit siel yks semmonen kansio luultavasti mikä viittaa piripäiden käyttämään aineesee ja sieltä sitten käytät vähän päätäsi ja kopiot tiedoston pelikansioo ja sillee.. :)
     
  5. Jers1

    Jers1 Regular member

    Liittynyt:
    27.06.2008
    Viestejä:
    112
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kerro minulle, missä kohti tuota postausta mainittiin laiton lataaminen?
     

Jaa tämä sivu