1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Netti videot pätkii

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi jape_82 22.09.2009.

  1. jape_82

    jape_82 Guest

    eli olisi sellainen ongelma kun yritän katsoa netti videoita niin ne ovat yhtä-äkkiä alkaneet pätkimään noin 8-20 sukunnin välein. :( osaisko joku kertoa vinkkejä miten saan taas noin video katsottua ilman pätkimisiä? käytössäni on mozilla Firefox ja netti nopeus on 2 megaa.nämä videot ovat aikaisemmin toimineet ilman pätkimisiä.
     
  2.  
  3. juusto82

    juusto82 Regular member

    Liittynyt:
    01.02.2007
    Viestejä:
    103
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    oisko kodekit tai joku webplayer juttu päivityksen tarpeessa, mitänäitä nyt on.. kertokoon viisaammat
     
  4. rookieyes

    rookieyes Member

    Liittynyt:
    16.12.2007
    Viestejä:
    46
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minulla samankaltainen ongelma.

    Katsottaessa videoita netistä, on kuin katsoisi diasarjaa. Siis kuva pätkii kokoajan ja rankasti. Lataus sujuu normaalisti ja palkki kiitää hyvää vauhtia kaukana toistokohdasta. Olen yrittänyt päivittää Flash Playerin, mutta ei ole parantunut.

    Samalla koneella kiintolevyllä olevat vörkkii ihan vaivatta.

    Kone on siis pikkuläppäri acer aspire one 751h ja välimuistia 1 Gt. Monessa pienempi tehoisissa pikkuläppäreissä on toiminut vaivatta mutta minulla pätkii, ei pitäisi olla tehojen puutteessa. Tai sitten on.

    Mitä ohjelmia pitää asentaa uudelleen tai mitä ylipäätään kannattaa tehdä?
     

Jaa tämä sivu