1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kuulokkeet matkakäyttöön

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista -osiossa. Ketjun avasi Maetco 22.05.2014.

  1. Maetco

    Maetco Member

    Liittynyt:
    05.02.2011
    Viestejä:
    62
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    16
    Itselläni on tällä hetkellä v-JAYS:it ja ne alkavat pikkuhiljaa osoittamaan kulumisen merkkejä. Tarvitsisin neuvoja siitä mitkä kannattaisi ostaa tilalle. Budjetti on juuri se mitä sen tarvitsee olla, mutta en maksa tyhjästä joten "erinomainen omassa hintaluokassaan" on varmaankin se mitä etsin. Olen erittäin epäileväinen nappikuulokkeiden suhteen, sillä niiden kohdalla korvaan sopivuus on niin suuressa roolissa, enkä halua lähteä pelaamaan rulettia, eli lähinnä korvien päälle tulevia kuulokkeita ollaan etsimässä. Käyttö olisi 95 %:sti kännykästä Spotifyn parhaalla äänenlaadulla musiikin kuuntelua, joten laite ei saa vaatia erillistä vahvaria, kuulokkeiden tulee olla vähintään kohtalaisesti mielellään hyvin "kannettavat" (niiden ei kuitenkaan tarvitse olla yhtä kevyet ja kokoontaitettavat kuin JAYSit), johtuen käyttötarkoituksesta käsittääkseni suljetut olisivat paremmat (poistaakseen liikenteen yms. taustamelun), mikäli äänentoisto vaatii edellä mainittua parempaa äänenlaatua toimiakseen täysillä on ylitetty järkevä hintahaarukka. Musiikkimaultani olen todella moniruokainen, eli siitä ei ole löydettävissä mitään apua sen suhteen minkälainen soundi olisi hyvä juuri minulle.

    Apua ja neuvoja tarvitaan, koska en varsinaisesti tiedä äänentoistosta yhtään mitään, vaikka musiikin suurkuluttaja olenkin. Kiitos kaikille auttaneille jo etukäteen.
     
  2.  
  3. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,530
    Kiitokset:
    232
    Pisteet:
    93
  4. Maetco

    Maetco Member

    Liittynyt:
    05.02.2011
    Viestejä:
    62
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    16
    En halua kuulostaa epäkiitolliselta, mutta hain hieman yksityiskohtaisempia ehdotuksia kuin: Mene (verkko-)kauppaan ja osta sopivat.
     
  5. Maetco

    Maetco Member

    Liittynyt:
    05.02.2011
    Viestejä:
    62
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    16

Jaa tämä sivu