1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kumpaa suosittelette ?

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Pauliii 11.04.2012.

  1. Pauliii

    Pauliii Member

    Liittynyt:
    11.06.2011
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Morjesta!


    Elikkäis oisin tässä ensimmäistä android luuria ostamassa ja lähen liikkeelle tommoselle 100-150€ euron hinta budjetilla. Kaksi puhelinta oon bongannu ja molemmissa hyvät ja huonot puolet, mutta en osaa vaan päättää että kumpi ja siksi kysynkin teidän mielipidettä asiaan. Ensimmäinen vaihtoehto on tuo ZTE Blade josta olen lukenut paljon hyvää perus android puhelimeksi ja jonka hinta on sen 119€ tuolla elisalla. Toinen vaihtoehto on sitten tuo Huawei ideos x5 joka ehkä enemmän kiinnostaisi ja jonka hinta on elisalla 149€, mutta monesta paikkaa olen lukenut siitä että huono kuuluvuus puhuttaessa muille yms. Tästä Huaweista ollaan montaa mieltä ja haluaisin kuulla teiltä tästä puhelimesta. Käsittääkseni tässä Huaweissa on tuo android 2.2 käyttöjärjestelmä ja ZTE Bladessa on 2.1 tai sitten olen aivan väärässä. Ja onko loppujen lopuksi noilla 2.2 ja 2.1 käyttöjärjestelmillä paljoakaan eroa ?
     
  2.  
  3. Jupsu

    Jupsu Active member

    Liittynyt:
    30.12.2005
    Viestejä:
    1,459
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    Ehdottomasti suosittelen mielummin huaweita, blade on prosessorinsa heikkouden takia liian laginen joten ei kannata! huaweita ei ainakaan tällähetkellä kannata päivittää tuohon 2.3 versioon joka jo löytyy koska siinä ainakin internetin mukaan on kuuluvuus ongelmia.. minulta saat viime syyskuussa ostetun ideos x5 luurin 120€ sis pk jos haluat.. puhelinta käytetty ehkä 1-2vk muuten ollut vain pöydällä valmiustilassa odottelemassa jos jotain jännää tapahtuisi.. bladeenkin muuten saa nykyään 2.2 jos en väärin muista! mutta edelleen huaweita suosittelen mielummin, itsellä ja 3 kaverilla ko. luuri, toimii hyvin hintaisekseen!

    laita yv mikäli kiinostaa kaupat
     
    Viimeksi muokattu: 12.04.2012
  4. Pauliii

    Pauliii Member

    Liittynyt:
    11.06.2011
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Käytiin tuolla elisalla kyselemässä tosta huaweista ni sanoivat ettää poistavat sen myynnistä, ne sitten tiedä tuohon tarkempaa syytä. Joten nyt porukka sanokaa jotain kokemuksia vaikka tosta ZTE Bladesta tai jostain muusta sopivan halvasta android puhelimesta.
     
  5. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
  6. Jupsu

    Jupsu Active member

    Liittynyt:
    30.12.2005
    Viestejä:
    1,459
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    Huaweissa myös hintaluokkansa suurin näyttö ja kamerakin ainakin lg:tä parempi..
     

Jaa tämä sivu