1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kuinka pitkään häiriköintiä on suvaittava?

Viestiketju Palautetta ylläpidolle -osiossa. Ketjun avasi yamaneko 27.10.2007.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Baabiouz

    Baabiouz Regular member

    Liittynyt:
    18.02.2006
    Viestejä:
    400
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mistäköhän se luulee sen jutun nostavan? :D
     
  2.  
  3. yamaneko

    yamaneko Senior member

    Liittynyt:
    22.09.2005
    Viestejä:
    5,093
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    118
    Niinpä. Itse riehuu kännipäissään (asia minkä on myöntänyt itse), yleensä viikonloppuisin, ja haukkuu muiden toimia. Ja käsittääkseni ei ole oikeaa henkilöllisyyttään kertonut, joten meinasiko esim. nimimerkkiin kohdistuvasta kunnianloukkauksesta nostaa jutun. :D

    Ei muuta kuin lopullinen/ikuinen/pysyvä banni IMO.
     
  4. Baabiouz

    Baabiouz Regular member

    Liittynyt:
    18.02.2006
    Viestejä:
    400
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ip bannit tuo sai :)
     
  5. Gigabit

    Gigabit Regular member

    Liittynyt:
    09.11.2007
    Viestejä:
    152
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo täytyy vielä kerran kehua AD:n ylläpitoa siitä, miten asiallisena ja siistinä tää foorumi on pysyny, ku vertaa vaikka Suomi24:ään, jossa homma on karannu totaalisesti käsistä. Jatkakaa samaan malliin! =D
     
    Viimeksi muokattu: 17.02.2008
  6. yamaneko

    yamaneko Senior member

    Liittynyt:
    22.09.2005
    Viestejä:
    5,093
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    118
    Jotka eivät ole ennenkään pidätelleet, nythän tuo taas kirjoittelee tuolla [​IMG]
     
  7. pkaksp

    pkaksp Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    11.01.2005
    Viestejä:
    12,231
    Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Kuten on jo monesti todettu, ip-banneista on enemmän haittaa kuin hyötyä.
     
  8. Baabiouz

    Baabiouz Regular member

    Liittynyt:
    18.02.2006
    Viestejä:
    400
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    - Onnea tännekkin :D
     
  9. kiiveri

    kiiveri Active member

    Liittynyt:
    31.03.2004
    Viestejä:
    1,615
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Onhan täälläkin ollut noita tapauksia, mieleen muistuu varsinkin muutaman vuoden takainen juhannus kun joku trolli täällä oli. Homma loppui siihen kun drd mainitsi, että voidaan tehdään rikosilmoitus verkkohäirinnästä tms. jos ei lopeta trollaamista. Siihen loppui 12-vuotiaan natiaisen leikki :)
     
  10. yamaneko

    yamaneko Senior member

    Liittynyt:
    22.09.2005
    Viestejä:
    5,093
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    118
    Täällähän häneltä on näemmä jo aikaa sitten loppunut väliaikainen banni, mutta ilmeisen siivosti hän on käyttäytynyt täällä banniensa jälkeen. Liekö vaikutusta sillä että pahimmat luulot otettiin AD:ssa heti pois? :D
     
  11. yamaneko

    yamaneko Senior member

    Liittynyt:
    22.09.2005
    Viestejä:
    5,093
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    118
  12. sakari67

    sakari67 Guest

    ei voi olla totta! neko ja baabiuts tääl ! heheh! eri mieltä olevat taas pois? noo jos niin kovasti halluutte niin voin kai mennäkin! heheh! teist ei sitte mitenkään eroon pääse! äitii miks nuo isot pojat minua jahtaa koko ajan? kännis? yhyy ootko varma herra apsoluutti? hihih! jos joku eri mieltä niin se on varmaan kännis? pikkusen kannattas olla varovainen sanois tai joudut vastaamaan oikeudessa! baabiuts oisin sult odottanu vähän miehisempää käytöstä! nyt mitä minusta on esitetty tääl niin ollaan lähellä oikeustaloa,ootko valmis viel jatkaa? baabiuts ja neko?mites on pojat? baabiuts ja neko te todella vihaatte minua vaik minä en vihaa teitä! joskus jopa ymmärrän teitä pojat! tää on teil tää elämä! mie kerran viikossa kirjottelen tänne ja ain saan nää proot niskaan!mut tykkään mikkään ei tee niin hyvää ku väittely!

    lol! kiiveri ota ihan iisist ei nyt sentään amerikassa olla! jeesus kaverit! miul tuleee trollist mieleen aina peikot!(kiiveri siis olit koneella juhannuksena? wou! oli varmaan hauska ilta?)heheh! vatsa kipee jo tästä! lol paras muisto juhannuksista oli tuo trolli! wow kaveri siiin on kerrottavaa lapsille! ei jiisuuuus! oottte hauskoo!

    tosipuheessa jos siltä tuntuu et tilaa antasin tälläsillekö nekoille ja näille baabiutsille,niin antakaa bannii kestän ku mies!!!!!!!!!!!!


    ps.yamaneko alias neko ketä tääl oon häirinny voitko kertoo sie "tietokoneasiantuntija" heheh! ooo muistuu mieleen alakoulun poikien kinastelut! lol! rakastan tätä!
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 21.03.2008
  13. yamaneko

    yamaneko Senior member

    Liittynyt:
    22.09.2005
    Viestejä:
    5,093
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    118
    Olen. Anna tulla.
     
  14. sakari67

    sakari67 Guest

    ei ootte meijän huvi tänään! neko lue aikasempi! lol! pakko kysyy ootteko tosiaan selvinpäin meiän kans kinaamassa? hohohoooh!ooook! hyvät jutut tuli! ku tällain ei kai kukaan selvinpäin porise? lol!
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 21.03.2008
  15. sakari67

    sakari67 Guest

    haluaisin rauhassa kirjoitella tänne mutta en uskalla! kun virustorjuntanetin kaverit jahtaa minua! neko ja baabiuts ja muut haluu minut tilelle kaikesta! onko mahollista et en näkis näitten kavereitten vastauksia? en halluu näitten virustorjuntapoikien kans jutella! näitten kavereitten vainot menee liian pitkälle!
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 21.03.2008
  16. sakari67

    sakari67 Guest

    baabiuts oisin ees sinulta toivonut fiksuu käytöstä,etkä ois valehdellu! neko käy minua kohtaan ristiretkee!joka nekol varmaan kesäks lisää huvii tuopi! uuuuhhh pojat! ei enää jaksas! jos niitä hjt-logia kattosittette
    välillä? porisin tummin kans ja hän kans sanoi et teijän pitäs keskittyy ite asiaan! tummi on kans turhautunut tähän kinasteluun!tummi sanoi et jättäkää sakari rauhaan! sakari on hyvä tyyppi!
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 21.03.2008
  17. sakari67

    sakari67 Guest

    luin tään ketjun alusta! sie neko tosiaan keräät ikävyyksiä! eikö sul oo tosissaan parempaa tekemistä hyvä mies? neko! kaik pelkää siun veemäisiä vastauksia vaik et oo mitenkään osottanu et oot pro! camoon neko miehisty! ei se et asut tääl tee sinusta proota! jos suoraan sanon niin maailma on parempi näit nekoja!
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 21.03.2008
  18. Jupsu

    Jupsu Active member

    Liittynyt:
    30.12.2005
    Viestejä:
    1,459
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    Heheh sori vaan mutta sinähän yamanekoa joka topickiin seuraat ja sanot että
    ei voi muuta sanoa kuin huvittava äijä tuo sakari on, mutta voisit pikkaisen aikuistua, eiks jeh? toivon ettet ole enään sellainen pieni 9 vuotia ipana joka siellä isoveljen koneella aina viikonloppuisin pääsee kirjottelemaan, kun se on lähtenyt ulos ystävien kanssa.. Toisaalta mistäs sitä tietää vaikka olisitkin, koska tuo sinun käytöksesi vastaa jotain 9 vuotiaan/ kehitysvammaisen käytöstä.. mutta jos haluat itsestäsi tällaisen kuvan antaa niin eihän sille kai sitten mitään voi, mutta muiden loukkaamisen voisit jättää, koska se ei ole kenenkään mielestä mukavaa,vai? en voi toivottaa kui hyvää ja tapahtumarikasta elämää sinulle, mutta jos jatkat oikeassakin elämässä näin, niin sitten kun olet siitä 9 vuotiaasta kasvanut sinne vähän vanhempaan ja alat liikkua muuallakin kuin omalla pihalla niin kannattaa varoa ettei tule haavereita..=)
     
  19. sakari67

    sakari67 Guest

    eiiii! jepsu sie kultanen lapsi! kiva lukkee juttuus! noo virustorjuntanet käy ahtaaks? auttakaa kaik vtn:n puolelt hyökkäykseen käy!heheh! iäs erehdyit oon jo 12:sta et niin!mut kaverit on silt molemmin puolen!noo nyt tuli ikä ja kännit aseeks mitä seuraavaksi? jään mielenkiinnolla odottamaan! mut tuos jepsussa on psykiatrin vikaa! heheh! luin jepsun jutun kokonaan nyt! viiltävää analyysiä!lol! oot hauska! saisko lisää! miu pelottaa tuo tie ?se on niin synkkä ja pimeä! siel haavereita sattuu niinku jepsu sanoi! ei kai tää jepsu oo niitä haulikkomiehiä ku niin uhkailee? saattas poliisia kiinnostaa? mites on jepsu mitäs tarkotit vai hiljaseks menit? niin arvelinkin! mittees haavereita jepsu tarkotti? :| anteeks se olikin jupsu ei siis jepsu!jepsu oot osittain oikeassa olen kehitysvammanen,onko siin sinulla ongelma? vai yleistätkö? tait olla aika hauska tyyppi jepsu? sitä persnuolenta sakkii?
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 21.03.2008
  20. Jupsu

    Jupsu Active member

    Liittynyt:
    30.12.2005
    Viestejä:
    1,459
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    voi anteeksi mutta ensiksi voisit opetella edes nickini kirjoittamaan oikein.. ja ikäväkyllä haulikkoa en omista, enkä myöskään uhkaillut.. kerroin vain että miten kannattaisi tehdä.. spykiatri? sehän mielenkiintoista, pitäisiköhän vaihtaa opiskelu alaa jos kerta niin hyvä olen ollut? itse asiassa tullu tota spykiatrin alaa aika läheltäkin kateltua että ei siinä mitään pahaa ole.. voisin jopa suositella sinne menoa jos tulee masennusta tai jotain muuta vastaavaa? no mutta. hyvää illan jatkoa sakarille ja toivotaan huomisesta parempaa päivää, eikö vain?

    Edit: ensimmäinen lause oli turha koska en huomannut että ko henkilö korjasi viestin sillä välillä kun vastasin.
     
    Viimeksi muokattu: 21.03.2008
  21. sakari67

    sakari67 Guest

    lueppa jepsu aikasempi kiihkois!
     
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu