1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kone projektit & Koneen modaukset

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi pkaksp 19.09.2012.

  1. wwallu

    wwallu Senior member

    Liittynyt:
    06.08.2014
    Viestejä:
    16,433
    Kiitokset:
    3,872
    Pisteet:
    223
    Epäilemättä totta koska rikkovat sen lopullisesti. Eilisten päivitysten jälkeen on taas pääsy muutamille nettisivuille, eikä asiaa näköjään pysty korjaamaan mitenkään (paitsi ehkä lupaamalla vaihtaa kymppiin, mutta enpähän taida). Onhan se jo säälittävää kun joku netflix toimii telkkarilla mutta ei tietokoneella.
     
  2.  
  3. i9Extreme

    i9Extreme Senior member

    Liittynyt:
    22.09.2011
    Viestejä:
    2,669
    Kiitokset:
    402
    Pisteet:
    113
    Sehän on toiminut ainakin itsellä täysin moitteitta.
     
  4. wwallu

    wwallu Senior member

    Liittynyt:
    06.08.2014
    Viestejä:
    16,433
    Kiitokset:
    3,872
    Pisteet:
    223
    Niin täälläkin, mutta ei toimi enää. Olen tässä yrittänyt katsella netti -ja kirjoituskäyttöön soveltuvaa Applea SSD:llä, mutta hinnat hirvittää.
     
  5. JTPN

    JTPN Active member

    Liittynyt:
    03.09.2010
    Viestejä:
    1,148
    Kiitokset:
    71
    Pisteet:
    58
    Oon testannu w10 enkä pitäny oikee minää verrattuna w7 mut silti parempi mitä w8 tuo w10.
    Nooh kyllä sillä pysty pelaamaan cs 1.6 putkinäytöllä ihan ok :)
     
  6. BPVest

    BPVest Senior member

    Liittynyt:
    26.03.2010
    Viestejä:
    17,608
    Kiitokset:
    701
    Pisteet:
    173
    No ei se uudelleenasennus oo ongelma vaan se et Seiskan lisenssi menee jos vaihtaa kymppiin. Hyvä jos ei mee.
     
  7. Whatta Heck

    Whatta Heck Senior member

    Liittynyt:
    16.09.2011
    Viestejä:
    10,261
    Kiitokset:
    1,291
    Pisteet:
    243
    Laitetaampas oikein ryhmäkuva kun romppeet saapuivat perille. Dvd-käryytin (16 eur.) on kakkosmasiinaa varten ja wanha hiirenryökäle joutaa komeron perukoille. Luuri tavallista käyttöä varten 32GB kortilla ja jospas tuo toimisi modeeminakin, ainakin atm on 4G näytössä (Sonera 50Mb/s).

    [​IMG]

    Saisi wihdoinkin tuo Moonlight-koppa täytettä sisuksiinsa. Dvd puuttui, nyt on kaikki paitsi näyttis. Silläkään ei kiirusta tosin ole kun emolta löytyy HD4250 jolla pärjää mainiosti esim. nettikäytössä. :)
     
    Gereti kiitti tästä.
  8. rick79

    rick79 Senior member

    Liittynyt:
    15.02.2009
    Viestejä:
    5,125
    Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    Joujou.... Nysse sitte iski, nimittäin pelihimo. Kyttäilly huutonetistä räkspoks360 ja ps3:n hintoja. Aika laaja kirjo tuntuu olevan :D ... Murossa oli ehkä halvimmat.. Sitten c64:n, eli noin 25vuotta sitte loppunu pelailu, mitä nyt satunnaisesti läiskiny jotain nhl:ää, forzaa ja nfs:ää.. Jostain silti kertynyt matkanvarrella kaappeihin kaks ps1:stä joista toinen modattu eli poltetut pelit toimii, ps2 sekä orig. Xbox, joka myöskin modattu. Xboxille löytyy vielä hyvin pelejäki ainaki huutonetistä, niinku ps2:lle. Tässä jonku aikaa suunnitellu että pitäs laittaa koneet kiinni ja tarkistaa kunto.. Mitä mieltä gurut on siitä että kannattaako satunnaisesti pelailevan hommata esim. Ps3:a? Saanko mä mitään etua tohon nfs:ään tai muihin??? Hauskaa tässä on se etten oo edes minkään huipputerävän kuvan perässä vaan mun ikäselle osa pelinautintoa on nimenomaan pixelimössö ja urpot kuvakulmat :D
     
  9. ugge

    ugge Regular member

    Liittynyt:
    20.11.2007
    Viestejä:
    1,146
    Kiitokset:
    9
    Pisteet:
    48
    Offtopikkia, kuten 50% viesteistä tässä ketjussa muutenkin....

    Olen seurannut tätä ketjua pitkään, jos tulisi jotain ideaa koneen rakenteluun ja olen pannut merkille, että koko ketju on pikkuhiljaa muuttunut muutaman foorumilaisen jonninjoutavaksi keskusteluksi.

    Ei mulla muuta, jatkakaa....

    jään seuraamaan sivusta, jos taas ensiviikolla tulisi joku aiheeseen liittyvä postaus
     
    Gereti, Whatta Heck ja IlmoPJ kiittävät tästä.
  10. rick79

    rick79 Senior member

    Liittynyt:
    15.02.2009
    Viestejä:
    5,125
    Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    Aina ei jaksa modata, eikä normityypillä kestä lompakkokaan koko ajan rakentelua. Siks voi keskustella välillä muustaki. Emmä töissäkään puhu koko ajan töistä, välillä pitää puhua muustaki. Se että meitä on muutava aktiivi-kirjottelija tänne, on ihan hyvä juttu. Pysyy ketju hengissä ja "jonninjoutava keskustelu" tekee triidistä helposti lähestyttävän kun huomaa että meno on rentoa. Jos seuraa tätä niin kyllä sen lätinän välissä setvitään myös esim ongelmia joita on jollakulla tullu koneen kanssa, sekä heitellään ajatuksia ilmoille.
     
    Whatta Heck kiitti tästä.
  11. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,836
    Kiitokset:
    783
    Pisteet:
    193
    Samaa olen jo seurannut pidemmän aikaa, että projektiosio on muuttunut keskustelukerhoksi.
    Mitäs jos yritettäisiin keskittää tänne vaan niitä projekteja jos tarvetta sille vielä on.

    Vapaalle keskustelualueelle voi perustaa vaikkapa keskustelukerhon: http://keskustelu.afterdawn.com/forums/aihe-vapaa/

    edit: Jos joku uusi käyttäjä, joka ei ole ennen seurannut osiota, haluaisi tutustua täällä esittettyihin projekteihin ja kohtaisi vaan keskustelukerhon, niin saattaisi kiinnostus lopahtaa.
     
    Viimeksi muokattu: 06.06.2015
    Whatta Heck kiitti tästä.
  12. rick79

    rick79 Senior member

    Liittynyt:
    15.02.2009
    Viestejä:
    5,125
    Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    Oliko tää nyt ymmärrettävä niin että keskustelu stop täällä?

    Sivuhuomautuksena sellanen että jos joku haluis infoa satasen prossuista niin etpä kyllä löyä hirveenä siitä aiheesta "satasen prossut"- ketjusta... Eli harvoin missään ketjussa focus pysyy jatkuvasti aiheessa.
     
  13. ugge

    ugge Regular member

    Liittynyt:
    20.11.2007
    Viestejä:
    1,146
    Kiitokset:
    9
    Pisteet:
    48
    Eikös siinä nimenomaan katoa kiinnostavuus itse aiheeseen,- ja kenties uteliaalla foorumilaisella lopahda mielenkiinto kun huomaa, että ketjussa ei puhutakkaan asiaa? Niin ainakin itselle on käymässä.

    Itse olen ollu vasta vajaan 8 vuotta AD;n käyttäjä (välillä enemmän, toisinaan vähemmän aktiivinen) ja kyllä suurin osa ketjuista on pysynyt suht koht hyvin itse aiheessa.

    Vaikka viestejä olisi huomattavasti vähemmän, mutta itse aiheesta, niin minulla ainakin pysyisi paremmin mielenkiinto ja ehkä saattaisin jotain postatakkin, kun ei tulisi vaikutelmaa, että tämä on vain muutaman henkilön privaattikeskustelu.

    offtopikkia tuli niin monta sanaa, että kohta saan varmaan lipun banaanilaivaan
     
  14. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,836
    Kiitokset:
    783
    Pisteet:
    193
    Ei täällä keskustelua kielletä, mutta "Kone projektit & Koneen modaukset" on perustettu projektien ja modausten esille tuomiseen ja niistä keskusteluun.
    Kuten jo aikaisemmin ehdotin, niin tuonne vapaata keskutelua osioon voisi siirtää tuota muuta keskustelua, niin pysyy tämä keskustelu mielenkiintoisempana projekteista kiinnostuneille.

    Tuota satasen prossu keskustelua ei voi verrata muihin alueisiin, koska siellä on ainakin toistaiseksi sallittu kaikenlainen rönsyily ja sääntöjenkin tulkinta on paljon laveampaa muihin keskusteluihin verrattuna. Se on toiminut enemmänkin liiallisten höyryjen purkauskanavana, ettei sitä väittelyä tuoda joka keskusteluun.
     
    Viimeksi muokattu: 06.06.2015
    BPVest kiitti tästä.
  15. rick79

    rick79 Senior member

    Liittynyt:
    15.02.2009
    Viestejä:
    5,125
    Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    Asia pihvi
     
  16. Whatta Heck

    Whatta Heck Senior member

    Liittynyt:
    16.09.2011
    Viestejä:
    10,261
    Kiitokset:
    1,291
    Pisteet:
    243
    Täällä myöskin asia ymmärretty. :)
     
  17. Fin_BoomHeadshot

    Fin_BoomHeadshot Regular member

    Liittynyt:
    26.01.2013
    Viestejä:
    608
    Kiitokset:
    22
    Pisteet:
    28
    Itse olin mukana täällä keskustelemassa kun oli projekteja ja sen jälkeen olen seuraillut sivusta. Mielestäni tästä on tullut semmonen rupattelu ketju ja välillä rakennellaan kun on rahaa. Ihan hyvin mielestäni toiminut.
     
  18. JTPN

    JTPN Active member

    Liittynyt:
    03.09.2010
    Viestejä:
    1,148
    Kiitokset:
    71
    Pisteet:
    58
    Lasketaanko tämä asialliseksi?

    Tuli kytkin päivitettyä... Johan tuo edellinen oli vaivaiset 17 vuotta oli käytössä :D saa nähä mitä tuo uusi kestää.

    IMG-20150607-WA0008.
     
    BPVest kiitti tästä.
  19. timppa65

    timppa65 Member

    Liittynyt:
    08.01.2015
    Viestejä:
    51
    Kiitokset:
    9
    Pisteet:
    18
    Kas näin tapettiin tämäkin ketju,eipä toi satasen prossut ketjukaan tarjoa muuta ku kahden kaverin keskinäistä tappelua siitä kumpi ei ymmärrä kumpaa.Näkemiin,kiitos ja anteeks.(poistuu puuhastelemaan omia juttujaan ittekseen) :(:(
     
  20. Whatta Heck

    Whatta Heck Senior member

    Liittynyt:
    16.09.2011
    Viestejä:
    10,261
    Kiitokset:
    1,291
    Pisteet:
    243
    Jatketaanpas tätä ketjua hieman ontuen... :rolleyes: Pidetään focus ketjun otsikon mukaisena.

    Täällä tapahtuu outoja asioita. Henkilökohtaisesti kalenteri on melko sekaisin kun pukkasi Joulut jo ennen Juhannusta:

    [​IMG]

    Jäi kuitenkin magneettinen ristipäämeisseli työmaalle, -kele.

    Noh tuohon R5:een nykymasiinan romppeet. Ja hintahan oli sen 69,90 ekua. :D:p:cool:

    Oikopolku höpinäketjuun -> #32
     
    Viimeksi muokattu: 12.06.2015
  21. ThaGh0stED

    ThaGh0stED Regular member

    Liittynyt:
    24.02.2013
    Viestejä:
    146
    Kiitokset:
    27
    Pisteet:
    38
    näin ohiaiheen, onko täällä jollakin nvidian omistajalla ongelmia shadowplayn kanssa? itselläni lakkasi toimimatta yhtäkkiä. viikko sitten toimi, tiedä onko sitten windowsin päivityksien vika

    mikäs tuollainen pikku karjala paketti on? tulee vain vihaiseksi:D
     

Jaa tämä sivu