1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Käykö osat yhteen/olisiko hyvä pelaamiseen?

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Nentssu 20.01.2016.

  1. Persjalka

    Persjalka Guest

    Liittynyt:
    07.06.2011
    Viestejä:
    1,792
    Kiitokset:
    398
    Pisteet:
    93
    Gigabyte on toinen hyvä,onko sitten halvempi vai kalliimpi vaikea sanoa kun ei tiedä mistä olet tilaamassa?.
     
  2.  
  3. Nentssu

    Nentssu Newbie

    Liittynyt:
    20.01.2016
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Jimm's.fi
     
  4. power_age

    power_age Active member

    Liittynyt:
    06.05.2009
    Viestejä:
    1,755
    Kiitokset:
    151
    Pisteet:
    93
    Evgan ssc kortti on pikkasen kovemmilla kelloilla kun gigabyte
    http://www.jimms.fi/fi/Product/Show...r5-pci-e-3_0-pelikuponki-tarjous-norm-399_9-e ja edullisempi
    http://www.jimms.fi/fi/Product/Show...tx-970-gaming-4gb-gddr5-pci-e-3_0-pelikuponki gigabyte on n.10€ halvempi kun asus, evgan pelkkä sc kortti on jo nopeampi kun asuksen 970 kortti ja huomattavasti pienemmän kokoinen, asuksen kortti on varsinainen järkäle, kummassakin on sama ominaisuus kun kortti on riittävän kylmä jäähdyttimet pysähtyy eli siirtyy passiivi tilaan gigabytestä en tiedä.

    Msi.llä pitäisi myös olla sama toiminta kun asuksella ja evga.lla ainakin sc acx jäähy korteissa, evgan ssc kortista en osaa sanoa miten acx jäähy siinä on säädetty, ääni eroja asuksen & evgan välillä korttien jäähyissä ei juurikaan ole.
     
    Nentssu kiitti tästä.
  5. power_age

    power_age Active member

    Liittynyt:
    06.05.2009
    Viestejä:
    1,755
    Kiitokset:
    151
    Pisteet:
    93
    Jaa'a sun pitää se itse päättää, pikkasen korkeemmilla tehdas kelloilla se on kun asus mutta ei yllä evgan sc, gigabyten gaming, evgan ssc kortin kelloille, joten kulkevat näin nopeasti katsottuna hiukan paremmin, itse olen evgan kannattaja ollut nv.n korteissa jo jonkin aikaa, mikä ei tarkoita että sinun pitää olla, jotkut taas on sitä mieltä ettei asusta parempaa olekkaan, tosin emoissa olen kyllä asuksen kannattaja.

    Muitakin tosin on tullut käytettyä ja rakenneltua, mutta yksi mikä on 100% varmaa vikoja voi olla missä merkeissä vain eli niitä maanantai kappaleita löytyy varmaan jokaiselta valmistajalta, se että sattuuko kohdalle on taas eri asia.
     
    Nentssu kiitti tästä.
  6. wwallu

    wwallu Senior member

    Liittynyt:
    06.08.2014
    Viestejä:
    16,433
    Kiitokset:
    3,872
    Pisteet:
    223
    Nentssu kiitti tästä.

Jaa tämä sivu