1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

HTC ja facebook

Viestiketju Android -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi daigadai 02.11.2011.

  1. daigadai

    daigadai Member

    Liittynyt:
    02.11.2011
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kirjottelempa tästä ongelmasta tänne, jos sattuisi joku ratkaisemaan tämän ihmeellisen asian tuon Facebook sovelluksen kanssa.

    Eli siis puhelimeni pitää facebookiani auki yötä päivää, ja asiasta omituisen tekee se, että olen poistanut koko sovelluksen puhelimestani. En tajua miten tämä on mahdollista, mutta kun olen tietokoneella facebookissa, näyn normaalisti paikalla olevana "virheällä pallukalla", mutta kun kirjaudun ulos, vaihtuu virheän pallukan kohdalle kännykän kuva, ja jos joku kirjoittaa minulle keskustelussa, tulee hänelle ilmoitus "viestit menevät käyttäjän matkapuhelimeen". Ja nämä viestit eivät edes tule minulle perille. Olen kokeillut kännykän sammuttamista, mutta näyn silti paikalla olevana. Olen asentanut facebookin uudelleen kännykkääni, ja poistanut sen, mutta asia ei korjaantunut sillä. Tänään kokeilin jopa facebook tilini väliaikaista poistamista, ja kun aktivoin tilini uudelleen, ongelma jatkui. Jotenkin turhauttavaa alkaa jo olla, onko tämä joku bugi vai onko sovellus piiloutunut jonnekin kännykkääni? En ole aivan varma tuliko tämä ongelma Facebook Messenger sovelluksen myötä, jonka asensin muutama päivä sitten takaperin Marketista. Mielestäni tätä ongelmaa ei ole aiemmin ollut, tyttökaverini vain rupesi puhumaan tuossa yks päivä, että näyt koko ajan paikalla olevana facebookissa, vaikken koneella ollutkaan. Ja tuon Facebook messenger sovelluksenkin olen poistanut puhelimestani..

    En itse ole mikään älytön nero näiden puhelimien kanssa. Siispä olisi erittäin mukava jos joku osaisi sanoa vinkkejä, miten saan kirjauduttua ulos tuolta facebookista.
     
    Viimeksi muokattu: 02.11.2011
  2.  
  3. mikkotami

    mikkotami Member

    Liittynyt:
    08.03.2006
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Aivan täsmälleen sama ongelma Samsung Acen ja FB-sovelluksen kanssa. Näyn olevan kokoajan paikalla ja sovelluksen poistokaan ei toimi. Tietääkö kukaan mitä tuolle olisi tehtävissä ?
     
  4. Make_72

    Make_72 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2007
    Viestejä:
    1,666
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    oletteko kokeilleet kirjautua ulos FB:stä ennen kuin olette poistaneet sovelluksen puhelimesta.
    olettehan tyhjentäneet puhelimen välimuistin ?
    jos ei auta ongelmaan kannattaa varmaan laittaa FB:n ylläpitoon viestiä ja ongelman kuvaus,sen voitte tehdä Täällä.
     
  5. mikkotami

    mikkotami Member

    Liittynyt:
    08.03.2006
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kyllä olen kirjautunut ulos, niin puhelimessa kuin koneellakin FB:stä mutta ei auta asiaan. Täytyy varmaan yrittää tuon ylläpidon kautta asiassa eteenpäin.
    Kiitos.
     
  6. daigadai

    daigadai Member

    Liittynyt:
    02.11.2011
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tulehan kertomaan, jos saat ongelman ratkaistuksi.
     
  7. mikkotami

    mikkotami Member

    Liittynyt:
    08.03.2006
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eipä ole FB:n ylläpidosta mitään apua. Ei ole vastausta ongelmaan kuulunut... helvetti. Toisaalta ei kyllä ollut yllätys etteivät viitsi vastailla käyttäjille.
     
  8. Tepsu9

    Tepsu9 Active member

    Liittynyt:
    11.10.2004
    Viestejä:
    2,210
    Kiitokset:
    130
    Pisteet:
    93
  9. daigadai

    daigadai Member

    Liittynyt:
    02.11.2011
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos, laitampa saman tekstin tuollekin sivulle. Tuntuu vaan jotenkin niin mystiseltä ongelmalta, ettei taida löytyä vastausta...
     

Jaa tämä sivu