1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Hardwarium Kokemuksia

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Ret2015 16.07.2016.

  1. rick79

    rick79 Senior member

    Liittynyt:
    15.02.2009
    Viestejä:
    5,125
    Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    Vaan ei kai se nyt niin oo justiisa ko halavalla sai ;)
     
  2.  
  3. wwallu

    wwallu Senior member

    Liittynyt:
    06.08.2014
    Viestejä:
    16,427
    Kiitokset:
    3,871
    Pisteet:
    223
    Minäkin sain halvalla. Tavanomainen toimitusaika ja aivan loistava kasausjälki. Paremmin ei olisi voinut kasata.

    Erikoisen moniongelmainen tuo yksi tapaus.
     
  4. rick79

    rick79 Senior member

    Liittynyt:
    15.02.2009
    Viestejä:
    5,125
    Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    Kiire + ei henkilökuntaa = virheet kasaantuu. Toisaalta mullehan ongelma on etäinen koska itse kasaan aina koneeni. Samasta syystä teen ruokani itse, nukun ostamallani patjalla itse ensimmäisenä, fiksaan autoni itse jos se on työkalujen puolesta mahdollista, rakennan huonekaöuni itse, jne... Ja miksi? Koska mä voin, ja kun itse tekee niin jälki ja laatu on sitä mitä haluaa.
     
  5. pelittaja1

    pelittaja1 Regular member

    Liittynyt:
    06.03.2014
    Viestejä:
    267
    Kiitokset:
    21
    Pisteet:
    28
    Täällä kans kyseinen lafka lopetti vastaamasta tällä viikolla. Kokemukset aika 0/5. Kovasti tyhjiä lupauksia. Tästä lähtien maksan ilomielin esim jimmsille muutaman satasen "ylihintaa" kun voin olla varma että kone tulee aina parin viikon sisään. En voi kyllä näiden kokemusten valossa suositella jatkossa firmaa kenellekkään joka haluaa koneensa järkevässä ajassa. Kummaa kuin kusti polkee saksastakin osat nopeammin perille.
     
  6. rick79

    rick79 Senior member

    Liittynyt:
    15.02.2009
    Viestejä:
    5,125
    Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    Systeman hinnat ei heitä hirveesti hardwariumiin. Joten seki on jees vaihtoehto
     
  7. Persjalka

    Persjalka Guest

    Liittynyt:
    07.06.2011
    Viestejä:
    1,792
    Kiitokset:
    398
    Pisteet:
    93
    Samanlainen paketti systemassa 1535,60 ja hardwariumissa 1432 euroa,henkilökohtaisesti odottaisin vaikka pari viikkoa jos satasen säästäisin.Eipä tuo systeman kasauskaan järin nopea ole itellä meni nelisen viikkoa.
     
  8. rick79

    rick79 Senior member

    Liittynyt:
    15.02.2009
    Viestejä:
    5,125
    Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    Puhuinki komponenteista, en kasauksesta (koska kasaus on hirveetä rahastusta).

    Lisäks kovin turvallista kuvaa hw:stä ei saa jos lopetetaan maileihin vastaaminen. Joku poju ottanu liian ison palan kakkua ja nyt ollaan paskat housuissa ku homma kusee.. Se joko saa asiat kuntoon tai sitte ei. Henk.koht en siihen puljuun lahjota penniäkään.
     
  9. pelittaja1

    pelittaja1 Regular member

    Liittynyt:
    06.03.2014
    Viestejä:
    267
    Kiitokset:
    21
    Pisteet:
    28
    Juu on tuo kyllä vähän surkea tilanne jos vain jättää meileihin vastaamisen. Varsinkin kun en selvästikkään ole ainoa jolle noin on tapahtunut. taitaa tuo firma kaatua kyllä nyt aika pahasti. Kilpailua kyllä tarvitaan mutta halpa hinta ei ole sen väärti että osia odotellaan turhan kauan ja mitään infoa ei saa.
     
  10. rick79

    rick79 Senior member

    Liittynyt:
    15.02.2009
    Viestejä:
    5,125
    Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    Ja miten käy takuupalautusten jos tyyli hoitaa asioita on tuo.. Ja jos konkkaan menee niin osia saapi sitte lähetellä valmistajalle ties mihin... Ei jatkoon näillä näkymin tää pulju.
     
  11. wwallu

    wwallu Senior member

    Liittynyt:
    06.08.2014
    Viestejä:
    16,427
    Kiitokset:
    3,871
    Pisteet:
    223
    Erikoinen parjauskampanja. Mitä nyt palautteita katselin niin pääasiassa positiivista viestiä näyttäisi olevan.
     
  12. rick79

    rick79 Senior member

    Liittynyt:
    15.02.2009
    Viestejä:
    5,125
    Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    Eihän tää oo parjausta. Eletään tilanteen mukaan. Joku tossa firmassa tökkii, tietäs vaan mikä... Pienet katteet eikä henkilökuntaa.. Mitä sitte ku on 100 konetta jonossa? Kuppi nurin niin että heilahtaa. Ja kun lukee juttuja niin aina vaan varmistuu ettei sitä kannata suositella, tai ite tilata mitään....

    Vanha totuus on että yhtiön mainetta ei pelasta onnistuneet diilit mutta mönkään menneet kaataa kyllä.
     
  13. Makesx

    Makesx Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2016
    Viestejä:
    274
    Kiitokset:
    10
    Pisteet:
    28
    Ohho. Nyt ainakin tilaan osat jimmsiltä, mielummin maksan ylimäärästä itekki.
     
  14. Makkee91

    Makkee91 Newbie

    Liittynyt:
    06.07.2016
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Nii onko se parjausta jos kertoo miten asiat on? Eivät ole vieläkään vastanneet sähköpostiin, eli eivät halua mitenkään kertoa miksi kasaus oli vaillinainen. Se että paketissa tulee pari muumitikkaria ei oikein korvaa asioista maksettua hintaa. Ja jos noin paljon on virheitä ja myöhästelyä jo yksistään tässä tilauksessa, mikä on todellisuus esim 1000 tilauksessa? 40? 100? huonosti hoidettua vai enemmänkin. Sen ymmärrän jos on TÄYSIN yksittäistapaus mutta epäilen.
     
  15. tarantella

    tarantella Senior member

    Liittynyt:
    20.10.2012
    Viestejä:
    6,122
    Kiitokset:
    1,194
    Pisteet:
    243
    Jos todella eivät vastaa edes viesteihin mokattuaan, niin parempi, että unohdetaan noin käyttäytyvä yrittäjä - että muumitikkareita...
    Olisiko tämä yksi paljon yritystä mainostanut ja kilpailijoiden veroasioita pohtinut kirjoittaja yrityksen palkalistoilla ja sai kerättyä heille töitä, koska nyt lopettanut kirjoittelunkin tykkänään, kun homma meni tukkoon.
     
  16. rick79

    rick79 Senior member

    Liittynyt:
    15.02.2009
    Viestejä:
    5,125
    Kiitokset:
    547
    Pisteet:
    193
    Mä mietin yks päivä ihan samaa, jännästi häipy eräs kirjottelija täältä...
     
  17. wwallu

    wwallu Senior member

    Liittynyt:
    06.08.2014
    Viestejä:
    16,427
    Kiitokset:
    3,871
    Pisteet:
    223
    No nyt meillä on kaksi täysin päinvastaista yksittäistapausta. Muutkin saisivat kertoa kokemuksistaan.
     
  18. pelittaja1

    pelittaja1 Regular member

    Liittynyt:
    06.03.2014
    Viestejä:
    267
    Kiitokset:
    21
    Pisteet:
    28
    Viimme viikolla laitoin meiliä kysyin että mikä kestää. Tällä kertaa tuli vastaus ja sanoivat että näyttis tulee vasta seuraavalla viikolla (tällä viikolla). Kysyin sitten että onnistuuko että muut osat lähetettäisiin jo ja näyttis sitten erikseen kun tulee. Tämä kävi mutta mitään ei ole vieläkään kuulunut eikä ole tullut mitään infoa paketista. Taitaa edelleen osat lymyillä puodilla:mad:
     
  19. venalaine

    venalaine Regular member

    Liittynyt:
    16.11.2004
    Viestejä:
    893
    Kiitokset:
    11
    Pisteet:
    28
    Keneen viittaatte? Minä tuolla edellä taisin parissa viestissä kirjoittaa yrityksestä ihan ymmärtävään sävyyn, mutta ainakaan minä en 105 % varmuudella omaa minkäänlaista kontaktia yritykseen. Itse tilasin heinäkuussa koneen ja kokonaisuutena mielikuva jäi plussan puolelle, vaikka toimitus venyi vähän yli kolmen viikon ja kasauksessa oli pieni lapsus (yksi emon ruuvi oli jäänyt irti ja löytyi kotelon pohjalta, mistä johtuen emo oli vähän vinossa takapaneeliin nähden), minkä sain kuitenkin itse korjattua. Minulle kyllä vastattiin viesteihin todella nopeasti, ja kerran jopa soittivat omatoimisesti minulle päin, kun laitoin heille mailia.
     
  20. wwallu

    wwallu Senior member

    Liittynyt:
    06.08.2014
    Viestejä:
    16,427
    Kiitokset:
    3,871
    Pisteet:
    223
    Metsälaamaa varmaan tarkoittavat. Ihan vapaaehtoiselta pohjalta tänne kirjoitellaan; muihin harrasteisiin saa siirtyä milloin vain haluaa.

    Kolme viikkoa on hyvä aika kasatulle koneelle. Emon ruuvin irtoaminen on kyllä paha kämmi.
     
  21. Ehni

    Ehni Active member

    Liittynyt:
    01.02.2012
    Viestejä:
    1,156
    Kiitokset:
    127
    Pisteet:
    73
    Toi on kyllä aika paha :S jos se ruuvi jää emon ja kotelon väliin niin aika helposti oikosulku
     

Jaa tämä sivu