1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kysymys Gigantin Black Friday pakettikone..

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi WNB 27.11.2015.

  1. WNB

    WNB Member

    Liittynyt:
    21.08.2006
    Viestejä:
    39
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ensimmäistä pöytäkoneen hankintaa olen tässä viime aikoina pohtinut. Tiedän että järkevintä olisi varmaankin kasata itse mutta ajattelin kuitenkin kysyä, onko tommoisesta mihinkään pelaamisen kannalta?

    http://www.gigantti.fi/product/tiet...XLEQ087/acer-aspire-xc705-poytakone#tab-specs

    Jos nimenomaan vertaa samanhintaiseen kasattuun koneeseen? Voiko näyttis todellakin olla tuo R5 310, ei tietääkseni ole julkaistu vielä? Kuinka helposti päivitettävissä?

    Kiitos jo etukäteen avusta!
     
  2.  
  3. FiveBridges

    FiveBridges Senior member

    Liittynyt:
    12.12.2014
    Viestejä:
    3,615
    Kiitokset:
    685
    Pisteet:
    123
    Kasaa itse,saa rahoillesi paremman vastineen.
    Noin @ 800€ saa jo suht hyvän koneen.
    Gigantin hinta nyt 444@ Ovh 679€
    - Virtalähde,ei tietoa.
    - Emolevy ei tietoa.
    Jälkeenpäin päivitettävyys,joutuu pistämään kaikki uusiksi.
    Millaisia pelejä pelaat.
     
    Viimeksi muokattu: 27.11.2015
    WNB kiitti tästä.
  4. tarantella

    tarantella Senior member

    Liittynyt:
    20.10.2012
    Viestejä:
    6,122
    Kiitokset:
    1,194
    Pisteet:
    243
    Lisäksi nuo Slim-kotelot pienen kokonsa vuoksi rajoittavat päivitysmahdollisuutta.
     
  5. WNB

    WNB Member

    Liittynyt:
    21.08.2006
    Viestejä:
    39
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mutta jos kasaa koneen nimenomaan tuossa budjettiluokassa? Noin 450€. Siitä olin utelias.

    Lähinnä Skyrimiä ja hieman vanhempia pelejä kuten Oblivion ajattelin pelata vielä tässä vaiheessa. Myöhemmin sitten ehkä niitä uudempia kun on varaa panostaa enemmän rautaan.
     
  6. Lurluck

    Lurluck Active member

    Liittynyt:
    14.11.2010
    Viestejä:
    3,422
    Kiitokset:
    117
    Pisteet:
    73
    Voi olla, sillä nämä ovat niitä valmistajille valmistettuja malleja. Tuolla ei pelata yhtään mitään.
     
    WNB kiitti tästä.
  7. WNB

    WNB Member

    Liittynyt:
    21.08.2006
    Viestejä:
    39
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Sitä vähän pelkäsinkin.

    Pakko kuitenkin sanoa että ihmetyttää kovasti miten kaikki aina noissa konsoli vs. PC väittelyissä vakuuttaa että saa samaan hintaan PC:n joka pyörittää pelit yhtä hyvin kuin PS4 ja Xbox One. Ja noihin argumentteihin väittely usein päättyy. Mitä hittoa? Mistä saan tämmöisen pelikoneen kasattuna 299 eurolla?

    (En muuten edes omista PS4 tai Xbox One, no fanboy.)
     
    Viimeksi muokattu: 27.11.2015
  8. lettas

    lettas Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    03.03.2003
    Viestejä:
    4,405
    Kiitokset:
    218
    Pisteet:
    93
    Konsoleissa maksat osan pelikonsolin hinnasta pelien mukana. Pelikone ja kymmenen uutta peliä maksaa saman mitä konsoli kymmenen uutuuspelin kanssa.
     
    WNB kiitti tästä.
  9. wwallu

    wwallu Senior member

    Liittynyt:
    06.08.2014
    Viestejä:
    16,427
    Kiitokset:
    3,871
    Pisteet:
    223
    Tuolla hinnalla saat konsolia paremman (tai ainakin tehokkaamman) pelikoneen käytettynä. Uutena ei tietenkään mistään, ja syyn siihen näkee kun vertaa konsoleiden ja PC:n pelejä.

    Mutta tuollaiset 600 euroa ja saat kehityskelpoisen pelikoneen. 500 ja risat niin saat kohtuullisen pelikelpoisen APU-paketin.
     
  10. WNB

    WNB Member

    Liittynyt:
    21.08.2006
    Viestejä:
    39
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Totta. Mutta itse olen ostanut Xbox 360 pelini käytettyinä ja pelannut läpi ja sit jossain vaihees myynyt eteenpäin. Eli ei ole maksanut juuri mitään.
     
  11. WNB

    WNB Member

    Liittynyt:
    21.08.2006
    Viestejä:
    39
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli noi mainitsemani PC gaming fanien väitteet voidaan pitää perusteettomina? Ei saa kasattua konetta joka pyörittää sujuvasti PS4 pelejä lähes täysillä asetuksilla.
     
  12. wwallu

    wwallu Senior member

    Liittynyt:
    06.08.2014
    Viestejä:
    16,427
    Kiitokset:
    3,871
    Pisteet:
    223
    Ei millään. Tosin PC:llä täydet asetukset ovat ihan eri näköisiä kuin PS4:llä. Tai ainakin pitäisi olla.
     
    WNB kiitti tästä.

Jaa tämä sivu