1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Dc käyttäjien ajojahti jatkuu

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi tinnu 09.03.2006.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. sekunda

    sekunda Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    124
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Montakohan kertaa jamppa sai asennusta yrittäessään sähköiskun. Saattaa siitäkin jo johtua tollaset kommentit :-D
     
  2.  
  3. -Rex-

    -Rex- Regular member

    Liittynyt:
    18.03.2005
    Viestejä:
    491
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu hiljaistapa on ollut niiden lisätodisteiden tuleminen tähän ketjuun. No, aikansahan ne toki ottaa, mutta jotenkin veikkaan, että voi kestää muutenkin :)

    Ja telfon:ille infoa, että voisit asentaa sen uuden f-securen näppäimistöpalomuurin (tai vaikka muurata itse tiilistä sellaisen). Se katso suojaisi muita foorumin käyttäjiä mahdolliselta nauruun kuolemiselta ;)
     
  4. telfon

    telfon Member

    Liittynyt:
    22.03.2006
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    @-Rex- kiitos kun autoit. Nyt minä autan sinua muiden ei tarvitse lukea kun ette näköjään usko. Kuulin että työkaverin pomon pojan warettamista oli po liisit seuranneet vesi johtojen kautta. Mutta se tiesi mikä auttaa ja kerron että se on Bertilin veden pyörteistäjä! Asensin sellaisen joka hanaan eikä poliisi ole kertaakaan käynyt sen jälkeen uudestan. Asensin yhden myös autoon kaasuttimeen jotta poliisit eivät pysty seuraamaan radiolla mihin ajan.

    hppt://www.bioaq.fi/huvud_fi.htm

    Moni ei ajattele että vesi johtojen kautta poliisin on paljon helpompi seurata warettajia koska vesi pääsee folio hatun saumojen läpi. MINÄ AJATTELEN!
     
  5. Ylke

    Ylke Regular member

    Liittynyt:
    28.08.2004
    Viestejä:
    3,280
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Mä en halua kuolla nuorena, joten olisi parasta lopettaa :DDDDD
     
  6. pkaksp

    pkaksp Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    11.01.2005
    Viestejä:
    12,231
    Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Ei tästä enää näytä järkevää keskustelua syntyvän mihinkään suuntaan.
     
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu