1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

ATI näytönohjaimen ajurit

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi nare 24.09.2009.

  1. nare

    nare Regular member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    146
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jees, eli ajattelin eile nettä asentelen vanhojen ajureiden tilalle uudet, niinpä siis poistin vanhat driver cleanerilla ja käynnistin koneen uudestaan. Aloittelin sitten sitä asennusta, Alku menee normaalisti, kunnes installeri alkaa aloittaa varsinaista asennusta, jolloin ilmenee muutamia erroreja :

    Error number: 0x80040707

    Description
    [OK]


    painan OK, ja herjaa tätä samaa uudestaan. Sitten aukeaa asennusikkuna, jolloin heti antaa virheilmoituksen :

    Unable to load ATICIM.dll
    [OK]

    Painan OK, tulee lisennsiehdot ymsyms. Sitte nvalitaan asennustapa, valitsen Express, jonka jälkeen asennus sulkeutuu, sama jos yritän valita Custom vaihtoehtoa. Olen yrittänyt erilaisia ajureita asenella yms. Myös omega ajureita olen kokeillut.

    Käyttis Windows XP Home Ediiton ja näyttiksenä ATI Radeon X1550. Muutamia googlesta löytämiä kikkoja oon yrittänyt muttei mikään ole toiminut.
     
  2.  
  3. Mummy

    Mummy Active member

    Liittynyt:
    26.06.2003
    Viestejä:
    2,856
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ootko kokeillu hakea ja ladannu tota ATICIM.dll netistä ja kopioida sitä sinne kansioon johon ajuri ohjelma pakettinsa purkaa(yleensä C:/ATI) ?

    Tämä kaikki tietty ekan yrityksen jälkeen, kun se on sen paketin jo purkanut ko.kansioon. Tämänjälkeen käynnistät sen sieltä kansiosta luultavasti se on nimellä setup.exe.
     
  4. nare

    nare Regular member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    146
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Samaa erroria antaa tuonkin jälkeen.
     

Jaa tämä sivu