Moi! Monella ensiksikkin on kyseinen ohjelma? Minulla ainakin on. Hyvä ohjelma. Se on semmoinen, että sillä voi käyttää puhelinta esim. tv:n kaukosäätimenä. Mutta siinä on joitain puutteita. Se ei tiedä esim. Finluxin telkkaria tai JVC:n radiota. Sanokaa mielipiteitä tuosta.
Itse en ole kyllä tuommoista ohjelmaa löytänyt, vaikka etsiskellyt olen. Mistäs se löytyy? Ei voi kokemusta jakaa, kun ei ole vielä ohjelmaakaan.
Mutta onko total irremote eri kuin irremote? Ja jos oon lukenut oikein niin siihen totaliin pystyy lisäämään niitä laitteita semmosilla ccf tiedostoilla. Voitteko antaa linkin siihen ohjelmaan ja mielellään nokia n73ssa toimiva. Löysin joitain demoja mutta ei toiminut.
Juuri tuo. Mielellään ilmaiseksi ja koko versio. Laita linkki vaikka yksityisviestillä jos se on laiton
Itse olin ymmärtävinäni, että tuo Total IrRemote on IrRemote joka on tehty vanhemmille puhelimille. S60v2 tai jotain sellaista? Mutta eikös tuollaistenkin pitäisi Drakkarious/HelloOX -käsitellyissä puhelimissa toimia, vai?
Lataa demo ensin? Kyllä toimi omassa N73 mutta laitteita saa hommattua lisää vain ottamalla yhteyttä nettiin luurilla eli ei kiitos.
Sain sen toimimaan kun löysin siihen semmoisia cff paketteja. Toimi muut laitteet mitä ei ollut valmiina. Mutta puhelin hajosi n. 2viikkoa sitten ja nyt on WM puhelin eli turha aihe minulle.
Jos omistat mokkulan tai vastaavanlaisen, niin aseta sen SIM-kortti puhelimeesi. Näin saat käyttää nettiä puhelimessasi maksamatta ylimääräistä (Paitsi mitä mokkulaliittymä nyt kustantaa kuukaudessa) Puheluita en sillä SIMillä kuitenkaan suosittele soitettavan. Näin minä ainakin teen
Tuo Psilocin iRRemote on mielestäni todella näppärä ohjelma, käytin sitä jonkun verran entisessä E90:ssäni. Kätevää esim. jos vaikkapa jonkun vanhan telkkarin nappulat ei toimi kunnolla ja kaukosäädin kadonnut. Ja kätevä tietty myös pilailuun. BTW, ns. "laittomat" versiot s60 ohjelmista EIVÄT toimi ilman s60 alustan murtamista. Ohjelmat ovat näes allekirjoittamattomia ja sen saa kierrettyä vain murtamalla Symbianin.