Ostin maanantaina uuden koneen ja olen saanut jo ajurit ja muut tärkeät asennukset valmiiksi koneeseen. Kun alan pelaamaan kone kaatuu n. 2-3 tunnin pelaamisen jälkeen. Ensiksi kuvittelin että ongelmana olisi prossun tai näytönohjaimen ylikuumeneminen, mutta lämmöt olivat aivan normaaleja. Missä voisi olla vika? Hushin kotelosta löytyy siis: Msi P7N Sli Platinum -emo Intel E8500 -prossu Club 3D Ati Radeon HD4870 512mb -näyttis 2x 2gb 800mhz Kingston -musti 500gb -kiintolevy DVD -asema Emolevyyn liittyvästä keskustelusta otin vinkin että lataan ajurit netistä enkä asenna CDltä, mutta voiko vikana olla myös muistien ajoitus? Ajoituksia en osaa säätää itse joten jos ongelma olisi siinä osaisiko joku kertoa miten ne asetetaan jotta kone toimisi oikein?
Jos et oloe itse koskenut musitien ajoituksiin, pitäisi niiden olla täysin kunnossa. Voit tietty kokeilla resetoida biosin. Kuinka tehokas virtalähde sulla on? Onko konetta ylikellotettu? Voisit myös kokeilla yksi muistikampa kerrallaan, joku niistä voi nimittäin olla viallinen.
Ongelma tuntui ratkeavan kun vaihdoin tehokkaamman virtalähteen. 500w ei ihan riittänyt tuolle näyttikselle. Kiitos kumminkin avusta.