1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nokia N73 music edition

Viestiketju Yleistä keskustelua kännyköistä -osiossa. Ketjun avasi N73_ 20.11.2008.

  1. N73_

    N73_ Member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    57
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tietääkö kukaa kuinka monta biisiä menee N73 me:seen? Jos on muistikortti (1GB)
    Tai ilman muistikorttia? En haluis ostaa tuota 2GB, jos tuohon 1GB korttiin menee yli 300 biisiä?
    Tarkotan n. 3-5min kestäviä.
    Ja kannattaako ostaa ees koko N73 Me:tä?
    Sen sais 199 euroa Gigantista, joten haluisin tietää, että onko ees hyvä? :)
    Ja siitä kamerasta onks kellää jotai kuvia tai videoita, jotka on sillä otettuja? Faijal on toi N95 ja sill on aika hyvä kuvanlaatu ja sen työpaikalla on yhel tää N73 ja sano et hyvii kuvii silläkin tulee.
     
  2.  
  3. Puntsi

    Puntsi Active member

    Liittynyt:
    25.09.2002
    Viestejä:
    1,045
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ilman muistikorttia sinne ei kyllä montaa biisiä mene (sisäinen muisti 40mb), joten muistikortti on ehdoton. Kannattaa ottaa suosiolla tuo 2gb:n kortti jos meinaat yli 300 biisiä puhelimeen laittaa, hintaeroakaan niillä ei niin paljoa ole ja tilaa jää vielä valokuville ja muille sovelluksille.
    Kamera tässä mallissa on loistava, 3,2Mp, joten hyviä kuvia tulee.
    Kokonaisuutena N73ME on hyvä puhelin, joskin hieman isokokoinen.
     
  4. latetze

    latetze Member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    42
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kyllä 300 biisiä 1 Gigan muistikortille mahtuu, mutta en tiedä mahtuuko enää paljoa valokuvia taikka vidoita. Itselläni on Nokia N73 Music edition, ja kyllä ominaisuuksia löytyy! Suosittelen!
     
  5. N73_

    N73_ Member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    57
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Okei, onko kellää tietoo et onko noi jotkut paikat luotettavia?
    Esim tästä nyt vaik. gsm-store?
    Tai joku E-ville..?
    Oon käyny hinta-vertailus kattelemas noit hintoja 2GB muistikortille?
    Ja 10eurossa on pyörinyt?
    gsm-storella on oma kauppa, mut jos ei sit toimikkaan N73:seen?
    Ois mukava tietää mistä ite ostitte ton muistikortin?
    Oon valmis sen 10-20e siitä maksaa..
    Gigantissa on noit 1GB kortteja, mut huomasin hinnaks jokunen 16euroa?
    Mutta, jos saisin noin 10-20 eurolla 2GB nii ois se paljon parempi eikö?
    Ja puhelimen kokonais hinnaksi tulis jokune 210-216e?
    Ja mahtuis sit ees pari biisiä sinne?
    Aattelin sinne jokune 100-300 laittaa?
    En oo viel varma miten hyvin Windows Vistal tohon voi laittaa niitä?
    Joo eli, jos voisitte joku kertoo monta biisiä teil on siin music editionis?
    Oon aatellu nyt sen ostaa, vaikkapa tuolt Gigantista eli, jos joku tietäs siinä lähellä olevan kaupan, josta saisin sen muistikortin nopsaan napattua mukaan?

    ---- Kts vastauksista..
     
  6. J3pp3

    J3pp3 Guest

    voisitko lopettaa tämän?!

    mutta asiaan:

    Music editionis tulee 2Gb:n muistikortti mukana ja siihen 2Gb saa arviolta n. 500 biisiä

    Ihan hyviä kuvia sillä saa otettua (itellä on)

    Ja mulla ainaski toimii Vistalla musiikin siirto kännykkään ongelmitta!
     
  7. latetze

    latetze Member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    42
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    _____________________________________________________________

    Häh? Mulla ei tullut mitään 2 Gb muistikorttia mun Music editionista! Itse ostin kyseisen kännykän Turun Gigantista...
    Voit sä kyllä ostaa sieltä GSM-kaupasta muistikoritn, mutta kato että se on mini sd muistikortti... Itse menin ostii Gigantista 1 Gb muistikortin juuri sillä noin 16 €... 1 Gb muistikorttiin mahtuu 300 biisiä! Itelläni on Vista, ja hyvin menee biisejä kännykkään... Kyllä se 2 Gb muistikorrti 10 eurolla on sitten kuule aika halpa! Osta kännykkä Gigantista, ja vaikka Mini Sd kortti sielt' GMS kaupasta...
     
  8. latetze

    latetze Member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    42
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ja tässä vielä N73 music editionin tiedot, että mitä sen paketissa on.. ULR: http://www.nokia.fi/A4359042 Alhaalta kato "Myyntipakkauksen sisältö"!
     
  9. Larmuska

    Larmuska Guest

    Riippui ihan versiosta tuleeko se 2gb-muistikortti mukana, aiemmin se tuli mutta nyt ovat näköjään tiputtaneet sen pois. Jossain versioissa mukana oli myös 3,5mm stereoplugi sovitin.

    En kyllä enää ostaisi N73.. kännykkä kun taitaa olla kuitenkin jo 2-3vuotta vanha malli. Pistät vielä vähän päälle niin saat uudemmalla ohjelmistolla ja paremmilla ominaisuuksilla varustetun Noksun.
     
  10. N73_

    N73_ Member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    57
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Nokia N73
    Nokia-akku BP-6M (1100 mAH)
    Nokia-laturi AC-4E
    Kannettava musiikki-HF HS-28 tai HS-23 (vaihtelee alueittain), AD-41
    Nokia-liitäntäkaapeli CA-53
    CD-ROM: Nokia PC Suite & Adobe Photoshop Album Starter Edition
    Käyttöoppaat: Käyttöopas, pikaopas, Yhdistä verkkoon -opas ja lisäsovelluksista kertova esite

    Missä se muistikortti?
    Siis ei tossa mun mielestä lue mitään muistikortista, ja sitä ei kyll tuu enää mukaan..
     
  11. N73_

    N73_ Member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    57
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ja 200 euroo on käytös eli laita tohon linkki paremmasta puhelimesta?
    Pitäs olla hyvä kamera, ja mahtua noin 300biisiä..


    EN TARKOTA HYVÄLLÄ KAMERALLA 2mpx.
    Eli, jos ois 3mpx ja hyvä musiikkisoitin yms.
    Nii sit saatan vaihtaa :)
     
  12. N73_

    N73_ Member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    57
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ja en oikee jaksas lopettaa, kun huomenna meen puhelinta ostamaan.
    Eli kaikki tiedot ois nyt tarpeen..
    Ja onko kellää videoita, vaikka youtubessa?
    Siis N73:sella otettuja?
    Tai kuvia jossain?
    Jos on linkkiä kts.
    Koodi:
    
    
     
  13. Larmuska

    Larmuska Guest

    "Lopettamisella" tarkoitettiin, että lopettaisit peeloilun eli et kirjoita kaikkea boldattuna ja huuda asioita.. asiattomiin viesteihin ei kannata odottaa asiallista vastausta.

    Googlettamalla löytää ison kasan N73:lla tuotettua tavaraa, kannattaa kuitenkin säilyttää lähdekriittisyys asiassa.

    Lue myös käyttökokemukseni N73:sta. http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/702104
     
  14. N73_

    N73_ Member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    57
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jaa, täähän on vaa lihavoitunutta teksiä?
    Ei mitenkää huutamista?

     
  15. latetze

    latetze Member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    42
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Toiset ottaa tuosta sellaisen kuvan, et sä niinku huudat... Mut antaa olla...
     
  16. latetze

    latetze Member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    42
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Aijotko siis nyt ostaa kyseisen N73? Mun mielipide on, että tää on tarpeeks hyvä känny... Ei täst enempää tarvii mitää...
     
  17. Hmmmh

    Hmmmh Regular member

    Liittynyt:
    16.08.2004
    Viestejä:
    983
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Musiikin kuunteluun toi N73:n pop-port on aika surkea. Sitä saa putsailla ja varoa jatkuvasti, jottei ääni ala pätkimään. Se ei uutena vielä tee sitä, mutta muutama kuukausi taskun pohjalla, niin siitä se ilo alkaa...
     
  18. Larmuska

    Larmuska Guest

    Ja sama homma tapahtuu sillon kun haluaisi sitä musiikkia sinne siirtää, välillä on aika henkimaailman hommia, että tunnistaako pc-suite puhelinta vai ei kun liitin on niin surkea.
     
  19. latetze

    latetze Member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    42
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16

    Joo, noi liittimet siin on yks miinus... Tosi heikot ja pitää joo varoa ja huoltaa niitä... Mun pc-suite liittimet takkuilee kokoajan... Hyvä et saa sentää ees musaa puhelimeen ja sekin vielä tuskaa saada ne sinne...
     
  20. vihviuh

    vihviuh Member

    Liittynyt:
    08.09.2008
    Viestejä:
    42
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kannattaa ostaa jos budjetti on tuo 200 euroa. Ite tilasin puhelimen gigantista ja eilen sain sen näppeihini. Ja joo ei ole muistikorttia paketissa. Itsellä on kuvia, musiikkia (n.150 kappaletta) ja pelejä kortilla ja yli 1 gb vapaana vielä. Eli siis itse ostin 2gb kortin suoraan mitä suosittelen sinullekkin. Kameralla saa hyviä kuvia mutta se ei ole mikään nopein toiminnaltaan. Muiden haukkuma "hitaisuus"? Minulla sitä ei ole ainakaan vielä ollu. Suosittelen.
     

Jaa tämä sivu