Eli kaverillani on etulasin ja lcd pinan välissä ÖTÖKKÄ minä en ite olisi uskonut. pixeli se ei ole koska sillä on jalat ja se kävelee. tässä on vielä kaverin ottama kuva http://img206.imageshack.us/img206/5130/p6061794yi7.jpg
Laittakaas JScreenFix pyöriin näytölle nii saa tuo ötökkä jonku epilepsiakohtauksen, karkaa näytön sisästä ja levittää Suomeen jonkin tappavan epidemian.
Onks toi jokin uusi virus. Näyttösatiainen "Monitor Phthirus Pubis" Kannattaa koittaa,katoaako virusscannauksella.
Tollanen Näyttösatiainen "Monitor Phthirus Pubis" tulee koneelle, kun katselee liikaa poke-leffoja. Eläinmaailman Johanna Tukiainen, tunkee itsensä joka ruutuun.
Ei jumankaut. D Mistä ihmeestä näitä ufojuttuja tulee? Yksi kummallisimmista jutuista joka menee myös mysteerisen cd:itä syövän CD/DVD -aseman edelle.
Alkaa tuntua että tämä meni vitsiksi mutta hyvä asiahan se vain on. ötökää on menny veks jo kaverin mukaa mutta uskomaton se oli hyllä täytyy myöntää. Ja missä on on CD levyjä syövä asema määki haluun nähä
Mulla oli joskus 5-6 vuotta sitte ekas koneessani joku Samsungin polttava romppuasema, se SÖI niitä. Kerran avasin sen niin sain 3 levyä pois. Välillä kun kopautin asemaa kunnolla, niin tiputti levyn siihen kelkalle ja tuli tyhjästä levy.
Jos välttämättä haluat lukea sen ketjun niin tuossa olisi: Kone söi DVD:n Helppo löytää kun itse tuon ketjun aloitin