1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Miten avi muutetaan .mov:ksi?

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi olopolo 14.05.2006.

  1. olopolo

    olopolo Guest

    Olisi tarkoitus muuttaa avi-pätkä quick time .movi:ksi. Millä ohjelmalla onnistuu ja miten?
     
  2.  
  3. heiksi

    heiksi Regular member

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    840
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. webaaja

    webaaja Member

    Liittynyt:
    10.11.2005
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on just päinvastainen ogelma. Kaverin kamera tuottaa suoraan MOV pätkiä ja ne ei näy mun DVD soittimessa.
    Olisiko ehdotuksia?

    Oho löysin aiheesta heti aiemman keskustelun juuri kun olin tämän kirjoittanut.
    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/303881
    Toisaalta ei sekään oikein vielä tätä ratkaissut...
     
    Viimeksi muokattu: 15.05.2006
  5. Simeon11

    Simeon11 Member

    Liittynyt:
    15.05.2006
    Viestejä:
    49
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Lainaus:(Mulla on just päinvastainen ogelma. Kaverin kamera tuottaa suoraan MOV pätkiä ja ne ei näy mun DVD soittimessa.
    Olisiko ehdotuksia?)

    Olisi kai hyvä jos päinvastaisen ongelma laittaisi omalla ketjulla.nyt vastaukseni tuntuu olevan väärässä paikassa.

    Powerdirector (Usan Ebayssa 9 dollaria) ottaa vastaan mov filet kun muutat ensin .mov päätteen .mpg päätteeksi. Ihmeellistä mutta totta.

    Yleinen Neuvo: Kun ottaa huomioon mihin turhaan me rahojamme laitamme niin ilmaisohjelmien kanssa leikkiminen ei useinkaan ole perusteltua.Tuntien kokemuksella.Clik clik surr valmis- on niin hyvä kokemus että siitä voi vähän maksaa.

    Nerovision ottaa vastaan myös mov filet.
     

Jaa tämä sivu