1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

TwinHan DTV Alpha, Hauppauge WinTV Nova-T ja Anysee E30

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi typhon115 07.02.2006.

  1. typhon115

    typhon115 Member

    Liittynyt:
    02.09.2005
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olisin tässä hommaamassa ulkoista digitv-korttia itselleni. Mitä noista suosittelette? Kaikki ovat usb 2.0 malleja ja kuta kuinkin saman hintaisia. Eniten minulle merkitsee paljon nauhoitus vie kovalevytilaa (esim. tunnilta), onko mahdollista pakata kyseistä tallennusmuotoa esim. xvid-muotoon ja näkyykö tekstit yle:n kanavilta nauhoitettaessa.
     
  2.  
  3. jaska00

    jaska00 Regular member

    Liittynyt:
    31.03.2005
    Viestejä:
    184
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. mimot1

    mimot1 Member

    Liittynyt:
    08.02.2005
    Viestejä:
    30
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse olen ollut tyytyväinen Anyseehen.Tallennus vie tilaa noin 2gigaa/tunti.*pes formaatissa.Tuolla aiheesta asiaa http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/245724 Eli voit pakkailla miten haluat.
    Ylen tekstit toimii suht hyvin,Anteeni vaikuttaa asiaan(Ei vielä 100 varmaa tietoa),mut sille vaikuittaisi.Jos ylen kanavilta pitää saada tekstit mukaan, niin tallennus vie tilaa jopa 10* enemmän.Tallentaa silloin koko kanavanipun.Taitaa näissä digivehkeissä olla se paras laite vielä tekemättä :)
     

Jaa tämä sivu