1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Anysee E30 Ongelma!

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi ciarah 31.01.2006.

  1. ciarah

    ciarah Member

    Liittynyt:
    31.01.2006
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    A P U A !
    Sain tuollasen digiboxin kannettavan mukana ja se onki toiminu hyvin. Nyt vaan ilmeni ärsyttävä ongelma. Oon nyt nauhotellu sillä ohjelmia ja se ei suostu enää avaamaan niistä kuin yhden, vaikka kaikki ovat .PES muotoisia. (uikuttaa että: This file format can not play) Ainoa toimiva on nauhoitettu ylen kanavalta, joten subtv, mtv3 ja nelonen eivät toimi. Ajurit ja koko ohjelman olen ladannut uudestaan. Missähän voisi olla vika?
     
    Viimeksi muokattu: 31.01.2006
  2.  
  3. Bentso

    Bentso Member

    Liittynyt:
    05.02.2005
    Viestejä:
    63
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kokeileppas Media Player Classicia tai VLC media playeriä. Kummatkin noista osaa suoraan toistaa .pes-tiedostoja.
     
  4. peliman

    peliman Member

    Liittynyt:
    05.12.2005
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    jaa mikähän minun vlc:ssä on vikana kun ei toimi äänet ja kuvaki hyppii monta kohtaa yli?
     
  5. ciarah

    ciarah Member

    Liittynyt:
    31.01.2006
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mullaki hyppi sillä ohjelmalla, mut tolla toisella toimi joten kuten.. siinäki vaan saattaa yhtäkkiä lähtee kuva kelaan hullua vauhtia ja äänet jatkaa normaalisti.
     

Jaa tämä sivu