1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Windows Phone 8 (Lumia 820) ja windows 7 välinen synkronointi ei onnistu

Viestiketju Windows Phone -osiossa. Ketjun avasi PCBegKid 19.01.2013.

  1. PCBegKid

    PCBegKid Member

    Liittynyt:
    19.01.2013
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    PC : Windows 7
    Windows Phone: Nokia Lumia 820

    En voi siirtää mitään puhelimeen. Omassa tietokoneessa Portable Devices:ssä on Mobile Phonen kuva ja kun sen avaa niin siellä ei ole mitään, eikä sinne voi siirtää mitään.
    Kun Zunen avaan niin siellä lukee "device not connected" iTunesin kautta myöskään ei onnistu. Latasin Windows Phone app Prewiev 2 ja kun liitän laitteen, ohjelma pyytää nimetä laitteen ja valita kumman kautta tehdä synkronnoinnin, iTunesin vai kansioiden avulle, kun ne on valittu, yritän painaa Contune nappia, mut siitä ei tapahdu mitään. "Contine" - nappi syttyy kun sitä painan, mutta mitään ei tapahdu. En tiedä, oon tutkinu tätä jo 3 päivää eikä mitään edistystä hommaan. Hommasin puhelimen osamaksulla ja se ei ole sim-lukittu. Oon sammutellu puhelinta ja tietokonetta, mikään ei auta, oon jopa vaihtanu järjestelmää. Ennen oli Windows 8 pro ja nyt on taas 7, ku luulin et sen kautta se ehkä onnistuis helpommin, mut ei... sama juttu jatkuu.. Seiskan kyl pidän ;D



    Löytyiskö keltään neuvoja tähän hätään..?
     
    Viimeksi muokattu: 19.01.2013
  2.  
  3. PCBegKid

    PCBegKid Member

    Liittynyt:
    19.01.2013
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Korjattu!

    Ostin uuden sd-muistikortin ja heti rupesi pelittämään. :)
     

Jaa tämä sivu